Guest OttoPOI

Mittarien lisääminen VC:hen?

6 viestiä aiheessa

Moi.

Tässä tänäpänä tuli mieleen, että miten voisin lisätä erään kopterin VC:hen tuulimittarin? Itse mittari on jo saatavilla avsimista, mutta mikä on kaikista kätevin tapa lisätä se VC:n paneeliin? Tarvitseeko siihen joitakin ohjelmia, kenties maksullisia? Paneeliin osaan lisätä mittareita, mutta 2D-paneelilla on jokseenkin kökkö lennellä kopperilla.

Kiitos  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Periaatteessa samalla tavalla kuin 2D-paneelinkin kanssa. Eli lisätään se uuri mittari panel.cfg:hen sopiviin koordinaatteihin. VC:n ollessa kyseessä voi olla, että joudut korvaamaan jonkin olemassa olevan mittarin tuolla tuulimittarilla, riippuen siitä miten gauget on VC:hen laitettu. Jos jokaiselle gaugelle on oma polygoni, niin silloin jonkin muun mittarin korvaaminen on varmaankin ainoa vaihtoehto. Jos taas kaikki mittarit on laitettu samalle polygonille, niin sitten lisäämisen pitäisi onnistua vanhoihin mittareihin koskematta (olettaen, että sopiva tila löytyy). Uusia gauge-polygoneja et pysty itse lisäämään, ellet omista kopterin lähdetiedostoja.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tässä mieleen myös, että miten voisin lisätä mittarin uuteen ikkunaan? Pitääkö minun tehdä sille pohjaksi joku bitmappi, vai meneekö se sellaisenaan? Kiitoos  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tässä mieleen myös, että miten voisin lisätä mittarin uuteen ikkunaan? Pitääkö minun tehdä sille pohjaksi joku bitmappi, vai meneekö se sellaisenaan? Kiitoos  ;D

Jotkin gauget toimivat ilman taustabitmappiakin, esim. simun default-GPS. Kokeile kopioida sen ikkunan tiedot vaikka default-Cessnasta ja vaihda gepsun tilalle tuo gauge. Muista lisätä myös sinne panel.cfg:n alkuun uuden ikkunan nimi, ja muuttaa järjestysnumerot vastaavasti.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia avusta Esalle, sain toimimaan, tein itse pienen bitmapin ja lisäsin mittarin siihen panel.cfgn avulla ja nyt pelittää  :thmbup: Ihanaa laskeutua  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään