Joni Rantala

Huomenna se alkaa

289 viestiä aiheessa

Joo elikkä huomenna 11.7.05 meikäläisen uusi osoite on hyrylän varuskunta :'(

Miten voi ihmistaä vituttaa niin paljon kun nyt.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo elikkä huomenna 11.7.05 meikäläisen uusi osoite on hyrylän varuskunta :'(

Miten voi ihmistaä ****ttaa niin paljon kun nyt.  :-\

Aikamoinen ero...mulla taas on huominen päivä ihan hyvä, kun on syntymäpäivät (18)...no uskon kyllä, että ottaa päähän. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voih, ei se ole vielä se huominen, jolloin ketuttaa.

Viikon päästä maanantaina, kun on "vauhtipiikki" jo pistetty takalistoon ja todellinen maku alkaa selvitä, voi jo hieman alkaa raavituttaa.

Viikon päästä on tj173/tj263/tj355 - sitä miettiessä voi jo hieman harmittaa.

Kuitenkin:

1. Itse muistelen lämmöllä 362 aamua Santahaminan paratiisisaarella - muistakaa ottaa hommat vakavasti, mutta huumorilla. Balanssi on bueno.

2. Muistakaa kuulonsuojaus - aina löytyy joku törppö, joka kajauttaa rynkyllä "tuli seis"-komennon jälkeen.

3. Yrittäkää ymmärtää harjoittelevia ja ylpeitä johtajia/aloittelevia hankalia alaisia

4. Tehtävä kirkkaana mielessä. Tornihuhut on aina kuitenkin tornihuhuja - joskus jopa enemmän.

5. Terve järki on kova sana, intti perustuu siihen. Ajatella saa, vaikkei sitä yleisesti tunnustetakaan.

6. Fiilistelkää, kun siihen on tilaisuus - nukkukaa, kun siihen on mahdollisuus.

7. Ottakaa iisisti niillä lomilla, ettette pääse iltapäivälehtiin.

8. Hyvin se menee. Loppupeleissä omalla painollaan.

Olen puhunut - onnea ja menestystä valitsemallenne tielle.

Ja vielä lyhyesti loppuun:

Äidin pikku tappajat - näyttäkää niille!

II/05 ei kotiudu koskaan.

pre-edit: eka viesti uudelle foorumille, yeah!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomenna alkaa juu, mutta tuo v-käyrä oli huipussaan tuossa viikolla ja on jo alkanut laskea. Meikäläinen on kuitenkin sellanen persoona, etten usko seuraavan vuoden tuottavan mitään kauheita ongelmia. Hyvällä mielellä ja kuitenkin tarpeeksi vakavasti ottaen olen tuonne Säkylään menossa.

Pitänee ottaa piirrustusvälineet mukaan, niin voi purkaa suuremmat patoumat piirtämällä..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jepp, sinne lähdetään 8 tunnin kuluttua (matkaa on). Toivotaan viileitä kelejä :P

Toivoa aina sopii.  :P Mutta onneksi itse tarvitsee lähteä vasta huomenna puolen päivän aikoihin. Nyt kuitenkin nukkumaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos herra sitten vapautettu kertauksista?

Vapautettu rauhan aikana. Siis intistä, kertauksesta(paha kerrata jos ei koko inttiä oo ees käyny) jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä lähetään, aamulla aikasin treffaamaan Mattilan Villeä Tampereella, ja sitten kutsuukin jo Tikkakoski.  :) Pitäkää pulju pystyssä ja hajotkaa keskenänne!

Nimim. Ihan hyvillä mielin inttiin lähtevä  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei huomenna mikään intti ala vaan  huomenna alkaa KESÄLOMA  :P

Mikäs päivä tänään on?

Olikohan eile lauantai :D

Jee Jee 30-Vee ;D Vieläkin pilleet täällä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serkkuni antoi tossa vuosi takaperin hyvän vinkin kun itse samassa tilanteessa olin:

Jätä AIVOT kotiin.. Ja totta eipä niitä juuri tarvittukaan (suurin ongelma oli lähinnä se, että mitä tehdä vapaa-ajalla)...

AAMUJA MOSAT....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serkkuni antoi tossa vuosi takaperin hyvän vinkin kun itse samassa tilanteessa olin:

Jätä AIVOT kotiin.. Ja totta eipä niitä juuri tarvittukaan (suurin ongelma oli lähinnä se, että mitä tehdä vapaa-ajalla)...

AAMUJA MOSAT....

Vinkiksi voin omakohtaisesti sanoa että eipä tuosta upseerin koulutuksesta ole haittaa ollut, päinvastoin. Työnantajat arvostaa jos äijällä armeijasta on tullut hieman rautaa kaulukseen. Oli se sitten korpin-natsat tai jotain muuta.

Edit: En tiedä olenko sekaisin, mutta yks päivä totesin mammalle että "Lähtisin heti uudestaan jos pääsis" Tietysti kunnon koulutukseen ei minnekään tykin ruoaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tj 362...!  ;D

Ja tuo on varmaa, sillä menen sinne valmiusjoukkoihin. Nyt vähän jänskättää, että mitä tuleman pitää. Ja sekin, että onko muistanut hoitaa kaikki tärkeät asiat alta pois..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs päivä tänään on?

Olikohan eile lauantai :D

Jee Jee 30-Vee ;D Vieläkin pilleet täällä!

11.7 Täälläkin vietetään merkkipäiviä, nyt on jo 32:s kerta, että päivämäärässä on täälläkin mukava kaiku.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tasan viisi vuotta sitten Ilmavoimien viestikoulussa komppanian päällikkö piti kannustavan tervetuliaispuheen:

"Te olette myyneet sielunne puolustusvoimille seuraavan vuoden ajaksi. Jos se tyttöystävä tai vaimo jäi sinne kotiin niin kyllä se siellä odottaa vielä vuodenkin päästä."

Eli ei muuta kuin onnea matkaan. :) No tuo nyt oli tuollaista "luulot pois" puhuttelua siinä alussa eli ei se ihan noin kylmästi mene. Viestikoulussa oli oletuksena vuoden palvelus, joten siksi tuo viittaus vuoden palvelusaikaan. (meniköhän tuolloin joku 60% saapumiserästä aukkiin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä ei ollut mun aika mutta veljen osoitteeksi muuttui Vekaranjärven Varuskunta  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tasan viisi vuotta sitten Ilmavoimien viestikoulussa komppanian päällikkö piti kannustavan tervetuliaispuheen:

"Te olette myyneet sielunne puolustusvoimille seuraavan vuoden ajaksi. Jos se tyttöystävä tai vaimo jäi sinne kotiin niin kyllä se siellä odottaa vielä vuodenkin päästä."

Olikos se Erkki vielä silloin siellä komppapäällikkönä, vai oliko jo vaihtunut parempaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään