Guest jjjarvi

SB3 ja FSUIPC 3.5

4 viestiä aiheessa

Asensin keväällä SB 3.0 ja vasta nyt olen huomannut että se on omiin nimiinsä myös asentanut FSUIPC 3.5 version(ennen oli FSUIPC 2.974 versio , simu on FS 2002 Pro).  Ihmettelin kun lennon aikana kaikki sää hävisi ja tuulet menivät nollille ja pilvet pois ja menin tutkimaan tätä FSUIPC asetuksista;niin nyt se ilmoittaa että pitäisi rekisteröityä muuten ei pääse käsin muokkaamaan asetuksia. Lisäksi tässä asetussivussa on iso painike jossa lukee weather off

VATSIMissä en ole vielä huomannut mitään mutta onkohan nyt joku aikaraja mennyt umpeen tässä FSUIPC:ssä (asensin SB 3.0 20. huhtikuuta). Aika kivaa että SB 3.0 asennuksen  yhtyeydessä asentelee uuden FSUIPC:n vanhan tilalle ilman kysymättä(en ainakaan muista että olisi kysynyt)tai  että olisi edes ilmoitettu että yli kolmen kuukauden käytön jälkeen pitää rekisteröityä!!

Toimiikohan tuo SB 3 vanhemman version kanssa joka mulla oli aiemmin(FSUIPC 2.974) sitä ei ainakaan tarvitse rekisteröityä kun se on käytössä?

Yritin rekisteröityä myös tuon FSUIPC 3.5 ;n valikon etuisivulla, muuta se huutaa 12 merkkistä KEY Codea ja mistähän sen saa ja maksaako se?   Vai onko nyt pakko rekisteröityä jotta SB3 toimisi kunnolla(siis onko kellään vastaavia kokemuksia, toimiiko SB 3 vanhemmalla FSUIPC versíoilla eli 2.974:llä)

Harmittaa hieman >:(

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uudemman FSUIPC:n käyttö on juu ilmaista, mutta asetuksia pääsee muuttelemaan vasta maksun jälkeen. Tosin kovin kallistahan se ei ole.

FSInn muuten ei tarvitse FSUIPC:tä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo nyt näyttää siltä että ongelma esiintyy ainoastaan EL Pratin kentällä(LEBL) ja vain kun imuroi netistä reaaliaikaisen sään. Jos tällä ko kentällä sään muokkaa itse ei tätä tuulien nollaantumista tapahdu. On vissiin bugi simussa, kuten tässä muitakin bugeja on kuuden vuoden aikana tullut löydettyä; FS2002:n ei koskaan Microsoft julkaissut service packeja!! ???

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään