Guest DjAS

Tutoriaaliongelmaa

3 viestiä aiheessa

Terve!

Olen tässä jo parisen tuntia pähkäillyt seuraavanlaista ongelmaa. Kyseessä on Gmaxin Making a Level-tutoriaali.

Tein mielestäni kaikki oikein ohjeiden mukaisesti, sekä asetin pivot pointin keskelle rakennelmaa. Asetin täsmälleen samat tiedot kuin tutoriaalin kuvissa Array-taulukkoon. Kun painan OK, räpsähtää seuraavanlainen viritelmä.

Noita portaita on hieman vaikea kiivetä. Mitähän olen tehnyt väärin kun ne nousevat noin?

[ attachment removed ]

Ja tuossa vielä kuvaa Arraystä.

[ attachment removed ]

Kyl se pivot point näyttäisi olevan tuossa keskellä.

[ attachment removed ]

Mikähän tuossa mahtaa olla vikana? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tein myö tuon saman tutoriaalin ja siinä piti lueskella sitä ohjetta tarkkaan kun vähän väliä piti painella tuota CTRL+Z (Undo) namiskaa.

Mutta kohdassa 13. lukee seuraavasti:

"Click the > button to the right of Rotate, and under Totals, set Z=270 degrees. Click OK"

Kannattaa lueskella useampaan kertaan läpi tuota tutoriaalia, kun siinä mennään tahallaan hanuri edellä puuhun. Onko se sitten hyvä tapa opiskella tuon tekemistä?  :-\

T:  Jarmo

EDIT:

Juu, itsekkin kai voisi lukea tarkemmin.  ;D  Kohdassa 14 tuo Z=360, ja se näytti sinulla olevan ihan OK, mutta tuo "Re-Orient", kokeileppas ottaa se täppä pois, ehkä se saattaisi auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään