Guest MikaelT

Netti pätkii

9 viestiä aiheessa

Onkohan minulla koneessa jotakin vikaa, kun Ivaossa lennellessä netti pätkii jatkuvasti? Ongelma on esiintynyt useammalla edellisellä lennolla, eikä enää huvittaisi temppuilla mokoman vaivan kanssa. >:(

Eikä lennonjohtajillakaan varmaan ole mukavaa, kun kone vähänväliä katoaa tutkaruudulta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viimeaikoina on ollut hiukan ongelmia netspliteistä, joissa yhteys kahden tai useamman palvelimen välillä ei toimi. Tämä aiheuttaa mm. koneiden katoamista tutkaruudulta, mutta esim. ääniyhteyksiin se ei yleensä pitäisi vaikuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vaan mitään Bittorrenteja päällä tai mitään?

E-ei.... :D

Viimeaikoina on ollut hiukan ongelmia netspliteistä, joissa yhteys kahden tai useamman palvelimen välillä ei toimi. Tämä aiheuttaa mm. koneiden katoamista tutkaruudulta, mutta esim. ääniyhteyksiin se ei yleensä pitäisi vaikuttaa.

Minun ongelma on, että nettiyhteys katkeaa. Tämän jälkeen sitten yhteyden korjaus tai uudelleenyhdistys ja loggaus takaisin Ivaniin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minun ongelma on, että nettiyhteys katkeaa. Tämän jälkeen sitten yhteyden korjaus tai uudelleenyhdistys ja loggaus takaisin Ivaniin.

Vika taitaa olla siinä tapauksessa palveluntarjoajalla. Kannattaa ottaa sinne yhteys ja kysäistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tsekkaa modeemin piuhat (irrota, ja laita takaisin), jos on kaapelimodeemi, niin tarkista myös antenniin menevät liitännät. Itselläni olivat löystyneet, ja aiheuttivat jatkuvaa pätkimistä jonka huomasi erityisesti verkossa lennettäessä!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole johdotuksissa ongelmaa wlanin kanssa... Onhan tuo netti välillä maassa Soneran toimesta, mutta nyt viimeaikoina lentäessä on ruvennut pätkimään liian usein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt pätkii jokin muukin kuin netti. Tästä piti kirjoittaa, mutta unohdin. :-[ Siis tällainen boksi ilmaantuu, kun avaa Ivapin. Vaikka kuinka klikkailisi, niin laatikko ei suostu häviämään. Teamspeak täytyy avata itse, ei siis yhdistä automaattisesti.

[ attachment removed ]

Jos joku ymmärtäisi, mitä tuossa oikein tahdotaan sanoa. ???

Liittyykö nämä kaksi ongelmaa jotenkin toisiinsa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää jonkinlaiselta yhteensopivuusongelmalta TeamSpeakin ja Vistan (tai käyttiksen yleensä) välillä. Suosittelen avaamaan topikin Ivaon omille tukifoorumeille, minä en ainakaan osaa sanoa tästä sen enempää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään