Jouni Turunen

Suosituksia MP3-Soittimeksi.

7 viestiä aiheessa

Moi!

Huomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa kaupungin elektroniikkaliikkeistä MP3-Soitin.Onko mitään suosituksia mitä itsellä on ollut,kerro malli ja hinta niin katselen sopivan.Sitten pieni kysymys tavallisessa cd-soittimessa jos tärisee niin musiikki pätkii.Olenko oikeassa,että mp3 soittimessa musiikki soi hyvin vaikka esimerkiksi hölkkäisi? EDIT:Paljonko esim 128 mb:lle MP3-Soittimelle mahtuu 3-4 minuutin kappaleita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinasta perus mp3 soitin 256Mb (äänen voimakkuus, biisin vaihto+fw&rw, kestot) hintaan 25euroa. Just samoja vehkeitä myydään suomessa 89eurolla  ;D

Kyllä soi musa vaikka heität pituutta sillä, koska ne käyttää muistikorttia. Sellaisella 192kb:n pakkauksella menee n. 2 levyllistä musaa 128Mb:n soittimeen. Ei sinne juuri enempää tarvi mennä kun yleensä käyttöliittymät on aika huonoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystyykö siihen sitten tarvittaessa ostamaan isomman muistin esim 128-512MB?Ps:Pitäs kohta varman mennä nukkumaan mutta kun Offspring soi taustalla niin ei voi mitään :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on iRiver IFP-795 (512mb) ja hyvin on pelittänyt. Erinomainen juuri musiikkisoittimena, ei niinkään massamuistina. Kittikuulokkeet ihan jees ja musiikinlaatu testien mukaan parhaasta päästä. Radio löytyy. Hintaa verkkokauppa.comissa hieman alle 200 €. Olen ollut tosi tyytyväinen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka isoa soitinta haet? Jos kiikarissa on kiintolevysoitin, älä osta iPodia, osta Creative Zen Micro , (2500kpl, äänenlaatu hyvä, omillakin napeilla, suomenkielinen käyttöliittymä, eikä ilmeisesti kovin hankala, kun sisko ei ole tullut kysymään apua ;)) koska siihen saa itse vaihdettua akun, joka on niin perusmallia, että se löytyy kännykaupoistakin. iPodit pitää lähettää huoltoon vastaavaa operaatiota suorittamaan.  Se on se soitin minkä minä ostaisin, jos tarvetta olisi. Kokemuksella pienen (alle 512mb) ostaneet rupeavat kohta haluamaan enemmän ja parempaa. Verkkkokauppa Tallinna 195+posti

Verkkokaupan Tallinnanosastolta ostaessa voi joskus säästää hyvitysmaksun verran.

Niin ja kestävät hölkkäämisen ilman tärinöitä ja tutinoita äänessä. Ja flashmuistilliset soittimet kestävät jonkunverran kuritustakin, mistä CD-soitin hajoisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka isoa soitinta haet? Jos kiikarissa on kiintolevysoitin, älä osta iPodia, osta Creative Zen Micro ... koska siihen saa itse vaihdettua akun .... iPodit pitää lähettää huoltoon vastaavaa operaatiota suorittamaan.

Kukin tyylilllään, meidän talouteen tuli juuri viime viikolla jo toinen iPod (oma on 60Gb Photo ja tuo vaimokkeen uusi lelu on 6Gb Mini) eikä tulisi mieleenkään vaihtaa merkkiä. Toisaalta, itse käytän iPodiani mm. kuvausreissulla välivarastona silloin kun en läppäriä jaksa raahata yms, eli ei se ihan pelkästään musiikin vuoksi tullut. Omasta mielestäni kyllä muotoilultaan ja käytettävyydeltään iPodit ovat edelleen vertaansa vailla, mutta tuo on täysin makuasia. Mitä tulee akun vaihtoon, kyllä sen pystyy tekemään ainakin joihinkin malleihin itsekin, tosin laitetta ei ole moista operaatiota varten suunniteltu joten helpommalla pääsee kun vaihdattaa sen Applella - samalla yleensä katoavat laitteen naarmutkin kuin taikaiskusta. ::)

P.S. Muuten en todellakaan ole omena-ihminen, eli turha tulla siitä aukomaan.  8) :D Muita omppu-logolla varustettuja laitteita en suostu ottamaan kuin korkeintaan Linux-alustaksi, niin paljon niiden kanssa joutuu töissä säätämään (palvelimina).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään