Olli Talso

Ääniohjelmat?

3 viestiä aiheessa

Terve.

Tänään olin lennolla VATSIMissa, ja lennonjohtaja valitti, kun kuuluu huonosti. Käytättekö te mitään erillistä ääniohjelmaa, vai kelpaako SquawkBoxin oma ääni? En sitten tiedä onko mikissäni vikaa..

P.S, kiitokset lennonjohtoon Anssi Maliselle ja Jorma Tyyskälle, liikennettä ainakin piisasi. Sain itse laskuselvitysken vasta kynnyksellä. Holdiingiakin piti toteuttaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Tänään olin lennolla VATSIMissa, ja lennonjohtaja valitti, kun kuuluu huonosti. Käytättekö te mitään erillistä ääniohjelmaa, vai kelpaako SquawkBoxin oma ääni? En sitten tiedä onko mikissäni vikaa..

P.S, kiitokset lennonjohtoon Anssi Maliselle ja Jorma Tyyskälle, liikennettä ainakin piisasi. Sain itse laskuselvitysken vasta kynnyksellä. Holdiingiakin piti toteuttaa.

Se SB:n mikrofonin kalibrointi kannattaa suorittaa ennen kuin yhdistää verkkoon. Jos oma ääni kuuluu siinä moitteetta, todennäköisesti muutkin kuulevat sen. Tosin minulla oli ongelma äänikortin kanssa. Kun simun äänet olivat päällä, ATC:n ääni pätki vietävästi. Probleema ratkesi ostamalla USB-liitantäiset luurit.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Äänesi kuului täysin moitteetta EFES:n jaksolla, mutta pätki alussa kun yritit ottaa yhteyttää EFHK APP:iin. Kuitenkin APP:nkin jaksolla äänesi alkoi lopulta kuulumaan "vitosena".  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään