Guest vmr

EFOU

7 viestiä aiheessa

Ei ole tuota sivua päivitetty pitkiin aikoihin, joten taitaa olla aika jäissä toi projekti.

Oulua on taidettu nyt tehdä varmaan jo ainakin sen 5 vuotta. Luultavasti enempikin. Todellinen iisakin kirkko, jonka valmistumisesta seuraavan 10 vuoden sisällä allekirjoittaneella on kohtuulliset epäilykset...

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole tuota sivua päivitetty pitkiin aikoihin, joten taitaa olla aika jäissä toi projekti.

Noi kun joku kuvais: http://jpv.kapsi.fi/blog/index.php?paged=2

Maisemat on tuosta muuttuneet: tuo vanha terminaali on purettu. Uusi kunnossapitokeskus rakennnettu joten kuvattavaa on enemmänkin...

Jos joku mielii kuvaamaan, mulle vaan viestiä privana, niin eiköhän kuvauskeikalle järjesty kulkuluvat yms...

Markku   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on pakko pyytää anteeksi, syvästi.

Olen hukannut kuvat, jotka kuvasin EFOU:n kenttäalueelta, täten aiheutin Markulle näemmä turhan reissun, joka ystävällisesti kuskasi kenttäalueella ja hommasi luvat.

Nyt harmittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on pakko pyytää anteeksi, syvästi.

Olen hukannut kuvat, jotka kuvasin EFOU:n kenttäalueelta, täten aiheutin Markulle näemmä turhan reissun, joka ystävällisesti kuskasi kenttäalueella ja hommasi luvat.

Nyt harmittaa.

Amatöörimäistä puuhastelua. ;D Ei vaan, ei muuta kuin uusia lupia kyselemään ja uudet kuvat tulille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään