Johann Muszynski

N00bin kysymyksiä... mikä on hyvä headset? Suosituksia kaivataan.

13 viestiä aiheessa

Aion mennä VATSIM:iin lentämään, joten tarvitsen hyvän headsetin. Selailin vähän PC Super Storen tuotelistoja, mutta en tiedä mitään headseteistä. :P Onko esim. Creative HS-600 Headset hyvä?

Suosituksia kaivataan! Kiitos etukäteen. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Logitech Stereo USB Headset 350

hiukan hintavammat ( verkkokauppa.comissa 52.90€ ) mutta sitäkin paremmat. Äänenlaatu kristallin kirkas ja hyvät päähän.

Sen tiedän että 250 malli on sellainen jonka hifisti kiertää ja kaukaa.Äänen laatu todella surkea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on Labtecin joku alle 20€ headset. Kaikki toimii hyvin ja ääni on selkeä. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei näissä halpa kuulokemikrofoni yhdistelmissä ole missään "mahtava ääni" jos musiikkia kuunnellaan. Mutta pelaamiseen ja keskusteluun riittää enemmän kuin hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on Labtecin joku alle 20€ headset. Kaikki toimii hyvin ja ääni on selkeä. Kannattaa kuitenkin muistaa ettei näissä halpa kuulokemikrofoni yhdistelmissä ole missään "mahtava ääni" jos musiikkia kuunnellaan. Mutta pelaamiseen ja keskusteluun riittää enemmän kuin hyvin.

Juuri meinasin kirjoittaa, että älä ainakaan Labtecin halpiksia osta. Mikki on näet ainakin TeamSpeakin kanssa niin heikkotehoinen, että se pitää tunkea suuhun jotta saa ääntä kuuluville. (Tosin Skypen kanssa toimii jostain syystä paremmin.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri meinasin kirjoittaa, että älä ainakaan Labtecin halpiksia osta. Mikki on näet ainakin TeamSpeakin kanssa niin heikkotehoinen, että se pitää tunkea suuhun jotta saa ääntä kuuluville. (Tosin Skypen kanssa toimii jostain syystä paremmin.)

Hmm, itse olen käyttänyt menestyksekkäästi teamspeakia, roger wilcoa, ventriloa yms. ja kaverit valittaa että laita mikrofonia hiljemmalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minä lähtisin kahtomaan Sennheisereita ennemmin kuin logitecheja. Kokemuksien perusteella laatumerkki.  :P

Sennheiser tosiaan tekee laadukasta jälkeä mutta hinta on moninkertainen näihin "halpis" merkkeihin verrattuna :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kotimikro 11/2005 (uusin numero) headset testi.Niinkuin jo aikaisemmin viittasin niin icematin (55 euroa) ääni on todella, todella hyvä.Haukkuu sennheiserit mennen tullen (ja monet muutkin kuulokkeet).Itse käytän beyerdynamicin DT990 (n.230 euroa) ja STAX Lambdan (n.600 euroa) kuulokkeita ja eroa ei ole kovin paljoa (kök, köh).Kaikesta huolimatta Icematin ääni on hyvä.

Edit: Oh hoh, onpas lambdojen hinta noussut 18 vuoden aikana, hinta tänään n. 2000 euroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään