Ville Sulkakoski

3 Light-Sports Aircraft -kategorian konetta testissä

2 viestiä aiheessa

Flight International-lehti koelensi kolme eurooppalaista konetyyppiä, jotka on suunnattu Amerikan, Kanadan ja Australian uudelle LSA-kategorian (max TOW 550-600 kg) markkinoille. Tyypit olivat tsekkien Evektor SportStar, sakujen Flight Design CT sekä italialainen Tecnam Sierra. En itse ole Ultra-miehiä enkä siis kovin hyvin tunne näitä valmistajia tai koneita, mutta artikkeli oli varsin mielenkiintoinen ja tuo uusi kategoria tuo aikanaan varmaan muutoksia myös meille. Mitä mieltä ootte, onko järkee vai ei....?

 

Lukaiskaa tuosta, jos kiinnostaa (lontooksi):

http://www.flightinternational.com/Articles/2005/07/19/Navigation/179/200294/Sporting++heroes+.html

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En itse ole Ultra-miehiä enkä siis kovin hyvin tunne näitä valmistajia tai koneita, mutta artikkeli oli varsin mielenkiintoinen ja tuo uusi kategoria tuo aikanaan varmaan muutoksia myös meille. Mitä mieltä ootte, onko järkee vai ei....?

 

 

Tällä hetkellä vaikuttaa siltä kuin eurooppalainen ultran määritelmä olisi kuin kiveen hakattu ja muutoksia siihen voi olla äärimmäisen hankala saada. Esimerkiksi ranskalaisia tuskin kiinostaa lähteä kopioimaan jenkkisysteemiä. Eurooppalaisittain voi ratkaisu piilla kaavaillusa RPPL-lupakirjassa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään