Guest arttula

IVAO:n tunnukset ?

21 viestiä aiheessa

Hei,

Olen (ehkä) kauan siten rekisteröitynyt IVAOon, mutta autuaasi unohtanut ja hävittänyt tunnukseni. Sähköpostiosoitteenikin on sittemmn muuttunut jo pari kertaa. Laitoin IVAOn membership -vastaavalle mailia jo muutama päivä sitten, mutta vastausta ei ole kuulunut. Kauanko niitä pitää odotella, ennen kuin kehtaa uudelleen ahdistella... :P

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

jos tunnuksilla ei ole kirjauduttu yli 12kk :een tai et ole aktivoinut niitä, ne poistetaan.

4.1.6 - To remain a registered user of IVAO a certain on-line activity is necessary. Users should at least log-in once every 3 month to preserve their "active" status. Users, not utilizing the IVAO services for more than 12 months, will be removed from the user lists.

Jos näin, niin sitten uusia tunnuksia tekemään.

Jos et ole varma, kannattaa tarkistaa löytyykö nimeäsi Suomen divisioonan jäsenlistasta: http://www.ivao.aero/members/person/country.asp?Id=FI&Type=All

Niko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Jos vastausta ei rupea kuulumaan, niin rohkeasti vaan uutta viestiä tulemaan. Nykyisten roskapostisuodatuksien takia yms. s-postit voivat kadota myös matkalla teille tietämättömille.

Katsoin juuri, että sinun tunnustasi ei näyttäisi löytyvän enää koko Ivaon tietokannasta, joten olet tainnut olla inactive moodissa jo vuoden. Tee uusi tunnus ja jos tulee ongelmia, niin ilmoita tähän, ja katsotaan tilanne uudestaan.  :)

Tervetuloa Ivaon taivaille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä taas jotain sähläsin mun sähköposti osoitteen kaa niin voisko joku pistää linkkiä että mistä mä voin korjata sen:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä taas jotain sähläsin mun sähköposti osoitteen kaa niin voisko joku pistää linkkiä että mistä mä voin korjata sen:(

Siis mitä teit väärin? En löydä sinunkaan kohdaltasi tunnusta Ivaon tietokannasta, joten kokeileppas tehdä tunnus ja jos tulee ongelmia, niin kirjoita tähän.  :)

Tv. Jukka P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin siis... Sähläsitkö samalla lailla sekä VATSIMin kanssa, että IVAOn kohdalla ? ::)

Itseäni en löytänyt tuolta nimilistalta, joten nyt rekisteröidytty uudestaan, ja uudet tunnukset plakkarissa. Eikun virtuaalitaivaalle ! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseäni en löytänyt tuolta nimilistalta, joten nyt rekisteröidytty uudestaan, ja uudet tunnukset plakkarissa. Eikun virtuaalitaivaalle ! :thmbup:

Hyvä Arttu :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä Arttu :thmbup:

Mjooh... Tarkennetaan nyt, että jahka ja kunhan tässä ehtii opetella tuon clientin käytön ensin... :P Ja muutenkin löytyy aikaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no vatsimin kans ainaki sähläsin ivaosta en oo varma:( mä olen niin paska näissä asioissa:/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no vatsimin kans ainaki sähläsin ivaosta en oo varma:( mä olen niin paska näissä asioissa:/

Selvittelen sinun tilannetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkähän oikein onnistuisi tuon IVAP-ohjelman manuaalin lataaminen? Kun menen tuonne saitille, josta sen voisi ladata, se kysyy ID-tunnusta ja salasanaa. Sain ne eilen e-mailina. Vaikka laitan ne oikein (juu, juuri sen websalasanan, jota pyydetään), aina tulee ilmoitus väärästä ID:stä tai salasanasta. Eikä onnistu itse IVAP-ohjelmankaan lataaminen. :thmbdn: Toisaalta minua ei kyllä näy näköjään lentäjälistassakaan Suomen kohdalla.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkähän oikein onnistuisi tuon IVAP-ohjelman manuaalin lataaminen? Kun menen tuonne saitille, josta sen voisi ladata, se kysyy ID-tunnusta ja salasanaa. Sain ne eilen e-mailina. Vaikka laitan ne oikein (juu, juuri sen websalasanan, jota pyydetään), aina tulee ilmoitus väärästä ID:stä tai salasanasta. Eikä onnistu itse IVAP-ohjelmankaan lataaminen. :thmbdn: Toisaalta minua ei kyllä näy näköjään lentäjälistassakaan Suomen kohdalla.

Arttu

Katoitko sähköpostin, että sinun tunnustasi ei pidä mitenkään varmentaa? En itse muista miten se meni kun rekisteröitymisestäni on jo aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet ilmeisesti rekisteröitynyt ivao.org :n kautta. Ivao.org on vanha osoite, eikä enään käytössä. Rekisteröityminen pitää tehdä uudessa osoitteessa, joka on ivao.aero .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olet ilmeisesti rekisteröitynyt ivao.org :n kautta. Ivao.org on vanha osoite, eikä enään käytössä. Rekisteröityminen pitää tehdä uudessa osoitteessa, joka on ivao.aero .

offtopic:eikös se ollut joku jakautuminen? ??? selittäkäähän tätä asiaa vähäsen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

offtopic:eikös se ollut joku jakautuminen? ??? selittäkäähän tätä asiaa vähäsen...

Pitkä asia lyhyesti: yksi alkuperäisistä perustajista potkittiin ulos tai kyllästyi touhuun ja perusti oman versionsa Ivaosta (.org). Siellä ei ole oikeastaan ketään ja "oikea" Ivao (.aero) on jo rekisteröity yhdistys Belgiassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitkä asia lyhyesti: yksi alkuperäisistä perustajista potkittiin ulos tai kyllästyi touhuun ja perusti oman versionsa Ivaosta (.org). Siellä ei ole oikeastaan ketään ja "oikea" Ivao (.aero) on jo rekisteröity yhdistys Belgiassa.

No voi JUMA, mitä touhua taas... >:( Tuo .aeron sivu näyttää ihan samanlaiselta kuin se, jolta rekisteröidyin. Eli pitäisikö nyt uudestaan rekisteröityä vai ei ? :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi JUMA, mitä touhua taas... >:(

Valitukset voi osoittaa Morten Hansenille ;)

Ehkäpä tuo org-domaini saadaan joskus takaisin, siellä on kait jonkinasteinen taistelu lakituvassa meneillään (Ivao on nykyään rekisteröity tavaramerkki).

Edit: tämä org-kaveri siis on sitä mieltä, että ivao on hänen henkilökohtaista omaisuuttaan, ja että se kuuluu yksinomaan hänelle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Pitääkös siinä tapauksessa, jos yrittää pyytää salasanaa, eikä se tule sähköpostiin (ilmeisesti jollain vanhalla sähköpostilla rekisteröity), niin ottaa yhteys Suomen jäsenvastaavaan vai Ivaon pääjäsenvastaavaan? Tuolla join IVAO-sivulla kyllä sanotaan, että pitäis ottaa yhteyttä pääjäsenvastaavaan, jos tahtoo aktivoida tunnuksen, mutta kun pitäisi ilmeisesti se sähköpostiosoitekkin vaihtaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. Pitääkös siinä tapauksessa, jos yrittää pyytää salasanaa, eikä se tule sähköpostiin (ilmeisesti jollain vanhalla sähköpostilla rekisteröity), niin ottaa yhteys Suomen jäsenvastaavaan vai Ivaon pääjäsenvastaavaan? Tuolla join IVAO-sivulla kyllä sanotaan, että pitäis ottaa yhteyttä pääjäsenvastaavaan, jos tahtoo aktivoida tunnuksen, mutta kun pitäisi ilmeisesti se sähköpostiosoitekkin vaihtaa.

med"at"ivao.aero tai mead"at"ivao.aero osoitteeseen (Ivaon jäsenvastaavat) kun lähetät englanniksi ongelman, niin he ratkaisevat sen. Kyseisten herrojen kanssa tullut oltua pari viime päivää yhteydessä ja hommat hoituvat todella nopeasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

med"at"ivao.aero tai mead"at"ivao.aero osoitteeseen (Ivaon jäsenvastaavat) kun lähetät englanniksi ongelman, niin he ratkaisevat sen. Kyseisten herrojen kanssa tullut oltua pari viime päivää yhteydessä ja hommat hoituvat todella nopeasti.

Lähetin tuonne nyt postia. Eiköhän tämä tästä järjesty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään