Guest aleksi7746

Kertokaa ohjeita miten pystyn aloittamaan verkkolentämisen

4 viestiä aiheessa

Terve! :D Olen kiinnostunut verkkolentämisestä, mutta ainut ongelma on se, että en osaa lentää konetta oikein. Osaan kyllä nousta ja lentää todella huonosti Tikkakoski- Helsinki malmi. Ilmassa kone ei pysy ollenkaan minun hallinnassani. Kun laskeudun Malmin kentälle niin kiitorata voi olla ihan toisessa suunnassa! Olen todellakin kiinnostunut, mutta olisiko kenelläkään hyviä konsteja parempaan lentelemiseen? :D Jos lennän konetta en osaa käyttää edes autopilottia! :-[ Verkkolentämisessä on se hyvä puoli että siinä pystyy puhumaan ihan aidosti lennojohtoon. Mutta jos jollakin olisi jotkut hyvät konstit, niin otan vastaan ihan mielelläni! Vastauksia kiitos! :P (ps. toivon opiskelua suomeksi)  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa käydä vaikka sen simulaattorin lentokoulun kanssa niitä asioita aluksi läpi. Se neuvoo hyvin perusasiat hallita konetta yms. Verkkolentäminen on sitten se toinen ääripää kun hommat sujuvat, on aika ottaa askel kohti realistisuutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Verkkoon ei ole syytä tulla lentämään ennen kuin lentokoneen perushallinta, navigointi ja muut "itsestäänselvät" asiat hoituvat täysin. Sitten kun lentokoneen lentäminen ei vie kaikkea huomiota, niin verkossa lentäminen onnistuu, kun siinä pitää samalla olla yhteydessä lennonjohtoon jne.

Simun lentokoulu on tosiaan hyvä aloituspaikka jossa on kattavat ohjeet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään