Jerome Parviainen

Muut koneet eivät näe minua ja päinvastoin

6 viestiä aiheessa

Eli muu liikenne IVAO:ssa ei näe minua enkä minä niitä. Tästä tulee varoitus ilmoitus kun käynnistää Ivapin! Asiasta on puhuttu englanniksi, mutta en ihan kaikkea kykenyt ymmärtämään, jotain siinä Vistasta ja Direct X:stä puhuttiin. Tuossa linkki englannin kieliseen keskusteluun ---> http://nz.forum.ivao.aero/index.php?PHPS07ID=81266001a3949c4f5eb04fb241b15b00&topic=53518.0

Toivottavasti joku onnistuu neuvomaan turhautunutta simuilijaa  :'(!

Jerome

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi johtua myös viruksentorjuntaohjelmista. Minulla ongelma parani sillä, että hankkiuduin eroon Nortonista, myös Avastin kanssa esiintyy ongelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla parani niin, että laitoin rastin yhteen kohtaan viikko sitten johonkin noista ohjelmista mutta en muista enää mihin  :-[ Se oli joku "Show MTL airplanes tms" se kohdan nimi.

Ripa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla parani niin, että laitoin rastin yhteen kohtaan viikko sitten johonkin noista ohjelmista mutta en muista enää mihin  :-[ Se oli joku "Show MTL airplanes tms" se kohdan nimi.

Ripa

Laitoit siis päälle sen, että MTL-koneet näkyvät FS:n valikossa? Ei pitäisi olla minkään valtakunnan merkitystä asiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoit siis päälle sen, että MTL-koneet näkyvät FS:n valikossa? Ei pitäisi olla minkään valtakunnan merkitystä asiaan.

Jaahas, niin just, ton laitoin päälle :) Mutta etkös Tero muista kun kysyin sulta, miksi koneet eivät näkynyt TCAS:ssa eikä visuaalisesti ja ton jälkeen näkyi? Sitten kyseessä hauska yhteensattuma :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, niin just, ton laitoin päälle :) Mutta etkös Tero muista kun kysyin sulta, miksi koneet eivät näkynyt TCAS:ssa eikä visuaalisesti ja ton jälkeen näkyi? Sitten kyseessä hauska yhteensattuma :-\

Niin, siis tuo ei ole se asetus, mikä siihen vaikuttaa. Asetuksissa on toinen, jota en muista (liittyy FSUIPC:n tcas-ominaisuuksiin), mutta ei sekään auta jos tulee virhe, jossa sanotaan että liikenne ei tule näymään. Siellä englanninkielisessä topikissa oli niitä ratkaisuvaihtoehtoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään