Guest Anakonda

Detonators 53.30

5 viestiä aiheessa

Moikka!

Löysin Detonators.net sivuilta ajurin 53.30 . Onko joku jo kerinnyt kokeileen ja vois kertoa kokemuksista? Kotiin päästyä kokeilen kyllä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanhemmilla kuin GF4Ti tai FX-sarjan korteilla tuskin kannattaa edes kokeilla. Vanhoissa korteissa nopeus/toimivuus on kohdallaan jo 29.xx ja 30.xx-ajureissa, niitä myöhemmät ajuriversiot ovat jo selkeästi hitaampia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka. :)

Just niin kun Juha sanoi. ;) Minulla on nyt asennettuna v. 53.03 mutta ei se tuonut edelliseen l. 30.82:n nähden muuta apua kuin tuplaten laajemman valikon sinne sun tänne. Niin ei niillä valikoilla mitään tee.

ps. taas on v 30.82 asennettuna, ei vaikutusta mihinkään suuntaan.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samat sanat mitä pojat jo tossa mainitsivat,kokeillut olen uusimpia ja eipä juuri muuta vaikutusta kuin updeitattu controlpanel.Sitä paitsi mulla kaatui kone näyttiksen kuumenemiseen useimmin uusilla kuin vanhoilla ajureilla.Nyt kun on lisätuuletusta niin on pysynyt kone pystyssä)Itse käytän juuri Pekan&Juhan mainitsemia(30.82)ajureita jotka tuntuvat olevan ne vakaimmat!

T:Harri

P.S Näytönohjain on siis GF4 MX 440 128mt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri päivitin 44.03 -> 53.03 ja frameja tuli selvästi lisää Lomacissa (Lock-On). Lentäminen tuntuu nyt jopa mukavalta vaikka graffat on aika minimissä.

Näyttiksenä Gf4 Ti4200 128 MB AGP 8X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään