Ville Jalonen

Kaapeleita kentille

6 viestiä aiheessa

Ajattelin tuossa eilen tehdä pienimuotoisen lisäosan Suomen kentille ArrestorCables ohjelmaa varten. Lisäsin siis kaapeleiden paikat tuohon ohjelmaan, sekä tein myös FSDS:llä näkyvän kaapelin kentille mistä ne kaapelit puuttui. Toivottavasti FISDin kaverit ei pahastu siitä että tuo kaapelin malli on EFKT:n kaapelista otettu, kuten myöskin tekstuurit tehty hieman samaan tapaan. Kaikki on kuitenkin itse tehty, eikä mitään kopioitu, vain käytetty apuna.

[ attachment removed / expired ]

Ohjelmaa apuna käyttäen kaapeli siis pysäyttää oikeasti suunnilleen sillä paikalla missä se kaapeli simussakin näkyy, kunhan koneesta vain löytyy koukku kaapelia varten. Koitin nuo kaapelit sijoitella mahdollisimman oikeille paikoille karttoja apuna käyttäen. Kartoissa nyt ei kuitenkaan ole koordinaatteja kaapeleiden paikoille, niin paikat eivät ihan tismalleen oikeita ole. Kaapelit löytyy siis jatkossa seuraavilta kentiltä:

EFTP, EFKU, EFKT, EFRO, EFOU, EFHA, EFKA

ArrestorCables ohjelman uusin versiohan on saatavilla ainakin Simviationista. Julkaisu tulee olemaan sitten kun olen saanut kotimaisen sekä lontoolaisen readmen kirjoiteltua ja tietysti pieniä korjauksia on vielä tekemättä. Ainakin FS2004:llä toimii, FSX:stä en sitten tiedä kun en kyseistä simua omista. En toki mitään suurta estettä näe FSX:n suhteen, lähinnä se että onko kenttien koordinaatit eroavat FS2004:n ja FSX:n välillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin tuossa eilen tehdä pienimuotoisen lisäosan Suomen kentille ArrestorCables ohjelmaa varten. Lisäsin siis kaapeleiden paikat tuohon ohjelmaan, sekä tein myös FSDS:llä näkyvän kaapelin kentille mistä ne kaapelit puuttui. Toivottavasti FISDin kaverit ei pahastu siitä että tuo kaapelin malli on EFKT:n kaapelista otettu, kuten myöskin tekstuurit tehty hieman samaan tapaan. Kaikki on kuitenkin itse tehty, eikä mitään kopioitu, vain käytetty apuna.

Eipä tuo haittaa, jostain minäkin olen mallia katsonut.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli löytyykö paketti jo täältä tiedostokirjastosta? Olet siis upannut sen jonnekkin mutta odottelet että joku laittaa sen jakoon täällä? Vai? Jos kehtaat niin laita sähköpostilla minulle laakko@hotmail.com  Kiitoksia!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään