Guest TLinkku

Onko kokemuksia Varigista

2 viestiä aiheessa

Siis onko kokemuksia VARIG -lentoyhtiöstä tai TAMista, Brasilialaisesta tullimuodollisuuskulttuurista?

Kun lentääpi ensin Lufthansalla Helsingistä Frankfurttiin niin missä vaiheessa saa kinuta hyvää paikkaa Frankfurtista Rioon menevään koneeseen - joko Helsingissä?

TLi 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Kyseisistä yhtiöistä ei ole kokemusta, mutta paikan päällä olin reilu kuukausi sitten. Tullihommissa ei liene muuta erikoista kuin maahantulokortti joka täytetään koneessa ennen maahan saapumista. Kortin oma kappale pitää säilyttää ja palauttaa maasta lähtiessä.

Itse lensin ensin Sao Pauloon ja sieltä kotimaan kentältä Riion vastaavalle(Santos Dumont). Rioon saapuminen olikin kokemisen arvoinen kun ko. kenttä on aivan keskustassa merenpäällä ja lähestymisessä ja lentoonlähdössä näkee mukavasti kaikki nähtävyydet. Kentän toimintaa on mukava seurata vaikka sokeritoppavuorelta jonka koneet lähdössä kiertävät. Itse olin noilla lennoilla ikkunapaikoilla, mutta en osaa mannertenvälisten paikoista sanoa. Mitä aikaisemmin aiheen ottaa esille sitä parempi, luulisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään