Juha Paulavuo

TV-sarja Flying Through Times

5 viestiä aiheessa

Tampereella pyörii paikallisella kanavalla eli TV-tampereessa otsikon mukainen ilmailun historiasta kertova sarja. Koitin haeskella netistä, huonolla menestyksellä, olisko sarjaa saatavilla DVD/VHS-formaatissa. Panenkin nyt kaiken toivoni kaikkitietävään foorumiin ....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama pyörii täällä Kuopionkin paikalliskanavalla aina silloin tällöin. Ilmeisesti kyseessä on jonkun muutoin maksullisen kanavan esittelyä. Mistähän kanavasta on kyse?

Perhana kun ei edes muista sitä logoa siellä ruudun ylälaidassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järvenpäässä olen katsellut silloin tällöin kanavaa TVT Lahti, jolla tuo ko. ohjelma on pyörinyt .

Moiset nettisivut löysin : http://www.tvtlahti.com/ 

Tuolta ainakin joskus löytyi myös ohjelmatiedot.

Sarjasta kerrotaan sivuilla näin:

Flying through time

Flying through time on ohjelma kaikille lentokoneista ja lentämisen saloista kiinnostuneille.

Australiassa tuotettu ohjelma leikkaa lentämisen historian läpi löytäen mielenkiintoisia yksityiskohtia. Wrightin veljesten avaama uusi ulottovuus kiinnostaa kaikkia. Modernit hävittäjät ja uudet tuulet matkustajakonemarkkinoilta suoraan olohuoneisiin. Laadukas viikoittain uusiutuva ohjelma sisältää 26 huippumielenkiintoista jaksoa.

-  Marko  -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järvenpäässä olen katsellut silloin tällöin kanavaa TVT Lahti, jolla tuo ko. ohjelma on pyörinyt .

Joo, juurikin sama eli TVT on se kanava...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan kohtuu sarja on, ei ole aikaisemmin tullut juuri TVT:tä katottua edes. Harmi vaan ettei mistään löydä ohjelmatietoja, tai edes tietoa siitä mikä jakso esitetään minäkin päivänä. Käsitykseni mukaan samaa jaksoa luupataan koko päivä läpi, mutta eri viikkoinakin olen monta kertaa törmännyt samaan jaksoon.  TV-tampere ei vastaa meileihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään