Guest juhis

Ongelma Vatsimin/Squawkbox:in kanssa.

17 viestiä aiheessa

Elikkäs mikäs voisi olla ongelmana, kun olen yhdistänyt vatsimiin squawkboxilla, niin en näe muita koneita, vaikka ne näkevät minut ja minut nähdään tutkassakin. Siis olen ihan oikein connectannu verkkoon ja AI-liikenne on hävinnyt ym. Olen kokeillut palomuurin ja virustentorjunnan pois ottamista ja squawbox:in uudelleenasennusta, mutta ei silti koneet näy. :-\ Simuna on siis FS2004 ja Vista käyttiksenä. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan asetuksissa ruksittu "automatically join multiplayer session" vai miten se meni..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan asetuksissa ruksittu "automatically join multiplayer session" vai miten se meni..

Kyllä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten ei kyllä pysty tietämään syytä (varsinkaan jos on vacc:n ohjeita asennuksen suhteen seurattu, itse etenin noiden mukaan ja homma toimii ok..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten ei kyllä pysty tietämään syytä (varsinkaan jos on vacc:n ohjeita asennuksen suhteen seurattu, itse etenin noiden mukaan ja homma toimii ok..)

Kyllä olen aivan ohjeiden mukaan toiminut. Tämä toimi kyllä ennen kovon formatointia.:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, jos ei ongelmaan löydy ratkaisua, niin pitää kai sitten siirtyä IVAO:n puolelle... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitettu on sitäkin. Alkaa jo menemään hermot tämän ongelman kanssa, kun ei siihen millään löydy ratkaisua. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on hakuammuntaa, mutta onko jossain aukottomasti ja yksiselitteisesti todistettu että

A) FS2004 toimii Windows Vistassa

B) Squawkbox 3 toimii Windows Vistassa

nimim. "älä koskaan päivitä toimivaa järjestelmää"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä SB3 toimii Vistassa niin kuin kuuluukin. Ongelmat liittyvät todennäköisesti virusten torjuntaan/palomuuriin, ja ilmeisesti vielä erityisesti Nortoniin. Squawkboxin forumilla on useampi threadi, joissa on ollut sama ongelma. Ilmeisesti muuta toimiva ratkaisua ei ole, kuin poistaa Norton (tai muu virustorjunta ohjelma) koneesta ja korvata se jollain muulla ohjelmistolla (pelkkä pois päältä ottaminen ei siis riitä!).

Kohta pitäisi tulla SB4:n, jossa tätä ongelmaa ei pitäisi olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä SB3 toimii Vistassa niin kuin kuuluukin. Ongelmat liittyvät todennäköisesti virusten torjuntaan/palomuuriin, ja ilmeisesti vielä erityisesti Nortoniin. Squawkboxin forumilla on useampi threadi, joissa on ollut sama ongelma. Ilmeisesti muuta toimiva ratkaisua ei ole, kuin poistaa Norton (tai muu virustorjunta ohjelma) koneesta ja korvata se jollain muulla ohjelmistolla (pelkkä pois päältä ottaminen ei siis riitä!).

Kohta pitäisi tulla SB4:n, jossa tätä ongelmaa ei pitäisi olla.

Käytössä on kyllä Norton AntiVirus. :-\ Pitääpä odotella tuota SB4, joskohan ongelma sitten korjaantuisi ja pääsisi lentämään fsx:llä vatsimissä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään