Guest oldmanpilot

IVAO ja Wilco paneeli

12 viestiä aiheessa

Tervehdys taas arvon kollegat!

Alatte varmaan jo kyllästyä kysymyksiini mutta onko jollain lisäpalikalla mahdollista saada TCAS wilcon bussin omaan paneeliin. Minulla ei tosin näy siinä ND mittarissa  normaali simuilussa ilman virtuaalimaailmaakaan mitään toisia koneita vaikka pitäisi näkyä eli jossain on vika, varmasti jossain omassa asetuksessa tms. Olisin tästäkin vastauksesta äärimmäisen kiitollinen:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuo onnistuu. Ivapin asetuksista täytyy ruksia jokin kohta, en nyt vaan kuollaksenikaan muista ulkoa mikä.  :-[

Jos ei muut koneet näy, niin onko TCAS -systeemi päällä ensinkään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikael!

Kuule, voisitko neuvoa tyhmää, mistä se sitten laitetaan päälle? Siinä pedestal paneelissa on ne namiskuukkelit missä mulla on katkaisija on asennossa ja sitten on all ja ta/ra käännettynä mutta onko siihen päävirta jossain muualla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei muuten, mitä lisäohjelmia siihen tarvitaan? Riittääkö FSUIPC? Minulla on siitä versio 3.75 eikös se ole juuri näitä yhdistävä tekijä mm?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Mikael!

Kuule, voisitko neuvoa tyhmää, mistä se sitten laitetaan päälle? Siinä pedestal paneelissa on ne namiskuukkelit missä mulla on katkaisija on asennossa ja sitten on all ja ta/ra käännettynä mutta onko siihen päävirta jossain muualla?

Ei ole päävirtaa muualla. Katso että radiopaneelin kytkin on myös päällä. Koneet näkyy ND:llä, kun on valittu ARC -näkymä, ja tietysti kehään kannattaa valita 40nm -näyttämä (jos koneita ei lähellä juuri sillä hetkellä ole). ILS -asennossa advisory toimii vain 5nm säteellä.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. siis, että radiopaneelin pääkytkin on päällä? Totta se on, muutenhan ei vois radiokeskustelujakaan käydä ollenkaan:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei muuten, mitä lisäohjelmia siihen tarvitaan? Riittääkö FSUIPC? Minulla on siitä versio 3.75 eikös se ole juuri näitä yhdistävä tekijä mm?

Juu, FSUIPC riittää. Ja sieltä Ivap Configurationista saat TCAS:in toimimaan, kun general -välilehdeltä selaat FSUIPC-kohtaan ja ruksit laatikon "Populate TCAS table".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tästäkin ja todellakin nyt näkyy:))

Eipä kestä kiittää, hyvä vaan että toimii.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Siellä wilcon panel configuraattorissa on jollain sivulla kohta, johon pitää merkata että paneelia käytetään ivao/vatsimissä.

Näin muistelisin että se oli.... tarkastakaapa.

-Jarkko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Siellä wilcon panel configuraattorissa on jollain sivulla kohta, johon pitää merkata että paneelia käytetään ivao/vatsimissä.

Näin muistelisin että se oli.... tarkastakaapa.

-Jarkko

Ongelma korjaantui asentamalla ensin VOL2, ja sitten VOL1. Ainoastaan VOL2 -configuraattorissa on tuo rasti ruutuun, jos käyttää SB3:sta. Toimii kuitenkin kummassakin paketissa (lennän A32S).

Kiitokset T: Mika

PS: Tässähän taitaa jo päästä lentämäänkin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään