Guest Etsijä

Ei Finskin repaintia Level-D 767-300:lle?

14 viestiä aiheessa

Sen verran isänmaallinen :) olen, että haluttaisi löytää jostain Finskin repaint Level-D 767-300ER:lle, mutta ahkera guuglettaminen ei ole vielä tuottanut yhtään osumaa. Finskillähän näitä ei oikeasti taida kalustossa olla, mutta kun kyseessä on niinkin suosittu ja käytetty konelaajennus, olisin odottanut jonkun tuollaisen repaintin väsänneen. Mutta selättikö realismintavoittelu minut ja jään ilman Sinivalkoisia Siipiä tällä illaksi kotiin lentäessäni? Höh.

(Niin tumpelo olen, etten itse osaa tuollaista lähteä suunnittelemaan.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En malttanut olla alkamatta tekemään tuohon uutta painttia.  ;D

Kelpaisiko tämmöinen OH-LDS:

[ attachment removed ]

Iltapäivän tuloksena olen päässyt tuohon asti ja vielä on toinenpuoli kokonaan tekemättä ja ne tärkeät pienet yksityiskohdat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finskiltä löytyy B757:ja, jotka simussa nimenomaan korvaa tuo 767 operoinnin puolesta.

Kiitos tiedosta! Ja Antti - kylläpä vain kelpaisi tuollainen repaint, tänne ainakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedosta! Ja Antti - kylläpä vain kelpaisi tuollainen repaint, tänne ainakin.

Hyvä! ja kyllä se pikkuhiljaa tässä etenee kokoajan :)

Kerroppas haluatko tuon FS2004 bmp muodossa vai FSX dds muodossa?

Voisin vaikka laittaa sen sulle beta-testattavaksi sitten ennen julkaisua jos huomaisit jotain korjattavia asioita. Itse ei aina kaikkea huomaa.

Tällähetkellä teen tuota dds muotoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finskiltä löytyy B757:ja, jotka simussa nimenomaan korvaa tuo 767 operoinnin puolesta.

Kyllä PSS:n 757 on mielestäni ihan varteenotettava lisuri  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetääns yksi kuva pientä viimeistelyjä vailla valmiina olevasta FSX paintista.

[ attachment removed ]

Gear Up!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Testailin eilen tämän Antin repaintin ja hyvältä näyttää! Viikonloppuna saamme ilmeisesti jakoon viimeistellyn versionkin tuonne tiedostoalueelle. Kiitos näin julkisestikin Antille vaivannäöstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oisko mahdollista saada tästä myös FS9 versiota, tuo avsimista löytyvä on kyllä täyttä kuraa  :thmbdn:

FS9 versio on työn alla, tällähetkellä ratkaisemattomana ongelmana on vielä testaaminen FS9:ssä ja asennustiedoston tekeminen kun Level-D:n FSX versiolla ei voi tehdä tuota .lds tiedostoa vaan ainoastaan .ldx.

Olen yrittänyt tutkia miten voisi tehdä ja alkaa näyttään siltä että jos joku ystävällinen Level-D: FS9 version omistaja voisi testata tuon toimivuuden ja tehdä mulle sen .lds asennuspaketin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin ja korvasin (ät) = @ mutta tuli samantien takaisin ja valittaa sähköposti osoitteen virheellisyyttä.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm niin kirjoitin henripistelehtinen eli henri.lehtinen ;)

Oho  ;D

Sitä tämä cut ja paste teettää ettei tule luettua mitä tekstissä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään