Guest tepatestaaja

Keskustelua Cargoluxin aikataulusta

12 viestiä aiheessa

Huomenta lajitoverit!

Olin fillarilla viemässä lasta päiväkotiin täällä Espoossa tänään (ti 2.8. ~klo 9) ja matalalla roikkuvien pilvien seasta kuului poikkeuksellista tohinaa. Olin näkevimäni Cargoluxin Jumbon laskemassa EFHK:lle. Pitääkö mennä optikolle vai tuliko Cargolux laskuun? Mistä lähtien se on tiistaina alkanut käydä Helsinki-Vantaalla? Eikös torstai ja lauantai ole ne perinteiset päivät?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko että optikolla tarvitsee käydä. Nimittäin itse heräsin tuon kyseisen 747:n jylinään juuri tuossa vähän ennen yhdeksää, mutta ajattelin että se on vain AY6, joka on kymmenisen minuuttia myöhässä. No, myöhemmin Ilmailulaitoksen sivuilta selvisikin että kyseessä oli todellakin Cargoluxi. Kyllä ottaa pattiin. :(

Ja jos joku muuten sattuu kentällä päivystämään niin aikataulunmukainen lähtöaika tuolla näyttää olevan klo 11.00 ja määränpäänä Baku. En sitten tiedä lentävätkö nuo nykyisin säännöllisesti Suomeen myös tiistaiaamuisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ottaa pattiin joo ankarasti. Varmistin yöllä moneen kertaan, että ei tule mitään erikoista. No sitten kun herään, niin kappas, Cargolux päättänyt tulla. Armoton valmistautuminen ja kuinka ollakkaan, lähtee etuajassa....se siitä sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rahtivehkeiden aikataulut ei ole ihan niin justiinsa koska mukana ei ole matkustajia valittamassa aikataulusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olin fillarilla viemässä lasta päiväkotiin täällä Espoossa tänään (ti 2.8. ~klo 9) ja matalalla roikkuvien pilvien seasta kuului poikkeuksellista tohinaa. Olin näkevimäni Cargoluxin Jumbon laskemassa EFHK:lle. Pitääkö mennä optikolle vai tuliko Cargolux laskuun? Mistä lähtien se on tiistaina alkanut käydä Helsinki-Vantaalla? Eikös torstai ja lauantai ole ne perinteiset päivät?

Kyllähän se Cargoluxi oli. Näin itse saman liikennevaloista, kun 04L:lle meni vähän ennen 9:ää. Näkikö kukaan mikä rekkari oli? Perjantainahan Luxemburgista tullut LX-TCV lähti johonkin suuntaan eikä ole takaisin kai tullut. Tämän päivän yksilö tuli kuitenkin Luxemburgista ja lähti sinne Bakuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tasan ysiltä alas ja lähti vissiin joskus puol 11. Sattumoisin oli kovin makeennäkönen nousu terminaalin pihasta tsiigaten, ku se ilmaantu sieltä takaa huimalla jylinällä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu eiköhän tuo torstaina 23.50 aikaan pitäs ilmaantua taas ja lähtee siinä joskus puol kahen aikaan yöstä.

Jos on ajallaan, niin lauantaina 7.20 tulee ja lähtee 9.20.

Näin ainakin kun on aikataulussa ollut.

Ja tän aamunen oli todella tympäännyttävä, ei illalla ollut mitään missään tietoakaan, että tuo tulis ja aamulla kun avasin koneen, ni napsahti patti ottaan samantien.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Saapui n. 15.35, 55min "aikataulusta" myöhässä. Katsotaan jospa se lähtisi vastaavasti puoli kuuden aikaan... (Ei ole ainakaan vielä lähtenyt)

Ainakin täällä on mukavasti porukkaa odottelemassa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävän paljon noita nelimoottorisia nykyisin, jokunen vuosi sitten oli vaan jokunen viikossa, nykyisin on Boeingia, Antonovia, Avroja ja mitä vielä... Tuntuvat valloittavan HKI-Vantaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään