Risto Partanen

Headset lentämiseen?

15 viestiä aiheessa

Moi

Nää meikäläisen 15€ Gigant-hedarit alkavat olla aika finaalissa ja uusien osto on edessä pikapuoliin niin mitä suosittelette? Nykyiset ovat kiinni noissa punaisissa ja vihreissä rei´issä. Onko nykyään ihan UBS-koloon työnnettäviä kuulokkeita?

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostin microsoftin LX-3000 usb luurit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. hinta on jotain 30 € molemmin puolin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ostin microsoftin LX-3000 usb luurit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. hinta on jotain 30 € molemmin puolin.

Jep, näitä voin itsekkin suositella! Aina, kun olen kysynyt lentäjältä/lennonjohdolta miten kuuluu, on vastaus tullut vitosena. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Media-techin MT365. Makso 13€ kaupassa ja hyvin on toiminu.  :thmbup: Kuulema ääni tulee 4/5:na, et en tiiä onko mikissä jotain vai mun netissä...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Deltaco HL-5, 12e maksoi Kärkkäisellä ja on parhaimmat simuluurit mihin olen törmännyt, jopa näyttävät yllättävän paljon sennheisereilta mitä pääosin näkee noissa ohjaamoissa käytettävän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro Risto. Voi olla jo myöhästä mut kun kysyit noist Fatalityn kuulokkeista, jotka itse omistan, niin voin niitä hyväksi kehua! Bassoa kuuluu mukavasti ja todella hyvä juttu on se, että mikin saa pois. Siitä on hyötyä jos haluaa kuunnella vaikka musiikkia tjsp, niin ei ole mikki häiritsemässä. Lämpimästi suosittelen, vaikka voi olla, että kuulokkeet jo hankit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lämpimästi suosittelen, vaikka voi olla, että kuulokkeet jo hankit.

Heh, en ole vielä kerennyt hankkia, kiitos vinkistä :)

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liiallinen basso ainakin verkkolentämisessä vaikeuttaa huomattavasti puheen ymmärtämistä, joten en itse valitsisi bassovoittoisia kuulokkeita tähän tarkoitukseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, mutta niitähän voi säätää ohjauspaneelin kautta, valittet sielt ne ääniasetukset. Ainakin mun mielestä voi säätää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään