Guest Etsijä

FSInn 1.3 + FSX = kaatuu FSX:ää lopetettaessa

12 viestiä aiheessa

Olen varma, että olen nähnyt tähän ongelmaan ratkaisuehdotuksen jossain, mutten kuollaksenikaan muista missä. Eli käyttöjärjestelmäni on Vista 32-bit, ja lennän VATSIM:issä yhdistelmällä FSX + FSInn 1.3. Kaikki toimii muuten oikein hyvin, mutta tuon FSInn:in kanssa FSX kaatuu joka kerran kun lopetan sen ("ohjelma ei vastaa" tms. errori).

Tietäisikö joku ratkaisun tähän? Olen pahoillani, jos tämä on vanha asia, mutta olen yrittänyt kyllä tarmokkaasti etsiä vastausta ongelmaani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VACC Finlandin keskustelualueelta kannattaa katsella. Siellä on paljonkin FSX ja FSInn ongelmia koskevia threadeja.  ;)

No eipä sieltä löydy tätä koskevia tietoja, eikä ko. softa-alue muutenkaan näytä olevan kovin aktiivinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkäpä siitä kannattaisi tehdä enemmän aktiivinen, vaikkapa juuri kysymällä tästä tuolla. Tuon foorumin käyttäjistä kun ei läheskään kaikki täällä käy...

Olisin näin tehnytkin, jos VACC-tunnukseni toimisivat, mutta kun eivät toimi. Olen saanut heiltä kirjautumismailin, jossa tunnus (sama kuin VATSIM-tunnus) ja salasana on annettu, mutta se ei vaan toimi. Kun jaksan, lähetän heille infoa ja kysyn, missä mättää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisin näin tehnytkin, jos VACC-tunnukseni toimisivat, mutta kun eivät toimi. Olen saanut heiltä kirjautumismailin, jossa tunnus (sama kuin VATSIM-tunnus) ja salasana on annettu, mutta se ei vaan toimi. Kun jaksan, lähetän heille infoa ja kysyn, missä mättää.

Foorumilla on käytössä eri tunnukset, kun muualla VACC Finlandin Members Arealla.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs järkeä tuossa oikein on? Oh well.

Siis jos olet yrittänyt kirjautua sisään VACC Finland tunnuksilla, niin se ei toimi. Kun foorumilla on käytössä eri tunnukset.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis jos olet yrittänyt kirjautua sisään VACC Finland tunnuksilla, niin se ei toimi. Kun foorumilla on käytössä eri tunnukset.  ::)

Juu ymmärsin tuon, muttei siinä vaan ole minusta mitään järkeä. Minkä ihmeen vuoksi foorumille pitää olla eri tunnukset kuin muihin jäsenpalveluihin? Käyttäjätunnuksia ja salasanoja on muutenkin ihan liikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minkä ihmeen vuoksi foorumille pitää olla eri tunnukset kuin muihin jäsenpalveluihin? Käyttäjätunnuksia ja salasanoja on muutenkin ihan liikaa.

Liittyy luultavasti foorumin käyttämään phpBB softaan. Kun ei ole mikään monipuolisin ilmeisesti.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt verifioinut, että Tunerin disabloiminen FSCopilotista todella auttoi pääsemään eroon tästä vaivasta. Kiitos avunantajille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen nyt verifioinut, että Tunerin disabloiminen FSCopilotista todella auttoi pääsemään eroon tästä vaivasta. Kiitos avunantajille!

Ja oikeastaan kaiken muunkin tarpeettomaksi katsomansa voi poistaa käytöstä. Pätee myös muihin lisäjuttuihin kuin vain FSCopilot/FSInniin. Itse siirtelen joidenkin lisäosien dll-tiedostoja pois modules-kansiosta silloin kun kyseiset lisäkoneet/maisemat/muut vastaavat eivät ole käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään