Jani Nissi

Virallinen Americas Army threadi!

118 viestiä aiheessa

Olisikohan täällä joku, joka osaisi auttaa minua.

Minulla on sellaista alkanut tuon pelin kanssa tapahtumaan, että peli tilttaa aina kun menen nettiin pelaamaan. Peli toimii aina minuutin pari noraalisti ja sitten tökkää ja kajareistä alkaa kuulua sellaista ihme rätinää.

EDIT: Tätä tapahtuu myös Enemy Territoryn kanssa, mutta muissa peleissä ei ole vikaa netissä pelatessa.

:'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere!

Itselläni on ollut vastaavaa rätinää kajareissa Flashpointia pelatessa, syytä tähän en ole löytänyt. Myös jotkin FS:n lisäosakoneet ovat tehneet vastaavaa.

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ongelmana on Punkbuster AA:ssa. eli ku oon vääntännyt sinne oman serverin niin mun pitäis tietää miten siihen saa punk busterin asetettuu.

Ja toinen ongelma on että mä yritän littyä mun omaan servuun niin se ei suostu menee vaikka kuinka painan sitä join nappulaa :-\. Et aattelin kysyy teiltä sit sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun ongelmana on Punkbuster AA:ssa. eli ku oon vääntännyt sinne oman serverin niin mun pitäis tietää miten siihen saa punk busterin asetettuu.

Ja toinen ongelma on että mä yritän littyä mun omaan servuun niin se ei suostu menee vaikka kuinka painan sitä join nappulaa :-\. Et aattelin kysyy teiltä sit sitä.

Sulla on modeemin porttiasetuksissa häikkää. Käys tuolta katselemassa ohjeita. http://www.aafi.arkku.net/  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä kyllä yritin mutta en oikeen ymmärtännyt  :-[ . Jos joku osais nevoo mua siin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Serverin tekeminen ei oo ihan helppoa jos koneesi on reitittimen takana (router). Ensiksi sun pitäs saada avattua tiettyjä portteja America's Armya varten, ja ne ovat:

1716 (UDP), 1717 (UDP), 20025-20045 (TCP), and 20047 (TCP)

Eli nuo portit pitäisi saada auki palomuurista ja reitittimestä. http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm  - Tuolta löytyy ohjeita miten avata portteja eri reitittimistä.

http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=206179 - Yleistä asiaa serverin asetuksista.

Sitten itse pelistä. Itse aloitin sen pelaamisen suunnilleen ilmestymisen aikaan, eli 2002 heinäkuussa. Tosin ihan kokoaikaista pelaaminen ei tietenkään ole ollut, vaan pidempiä taukojakin on ollut. Mukava peli, tosin nykyään tulee pelattua enää kaveriporukalla, yksinään alkaa olla vähän puuduttavaa. Niin ja se träkkeri: http://aaotracker.com/usertracker.php?userid=440392

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ladattu on ja ihan hyväksi todettu. Patchia ei ole, vaan vanha peli pitää poistaa perusteellisesti ja asentaa uusi sitten.

Itselläni tuonkin version kokeilu jäi lyhyeksi, kun alkoi samat ongelmat jotka olivat jo 2.6 version kanssa.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peli vain tilttaa ja sitten onkin enää vaihtoehtoja käynnistää kone uudelleen. Syytä tuohon en tiedä, eikä tiedä kukaan muukaan.

Meikäläiselle tulee jonkinnäköinen bluu skriini.  ??? Luulin jo olevani ainoa. Onneksi näyttäisi olevan pelin fiba

Keke

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo eiku etsiskelen pelaajia mahdolliseen Klaaniin. No en itse väännä sitä SF:ää vielä mutta siiten kun honori näyttää 15 niin alkaa hommat sujumaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En minä ainakaan vaikka se olisi haaveena. Kaikki ketkä haluaa mukaan klaaniin lähettäkää privaa. Tosiaan 4 henkilöä vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kun minä tässä olen ainoana puuhamiehenä ellei erästä nimeltä mainitsematonta oteta lukuun niin sellaisia ihan perus taktiikka mättöjä joissa pyritään taktisuuteen muita juttuja poistamatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on pelaajia niin soluttaudutaan jonnekin servulle joku kerta. :-)

Kannatetaan!!

Mukavaahan se olis pieni FSN porukan matsi ottaa, mutta täytynee odotella tuo uusi teitkone saapuvaksi ensin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yrittelin tässä asennella uusinta päivtystä nimeltään 281to282 mutta sitten se ei löytänyt jotain tiedostoa siinä luki jotain cant find INI jotain?? Ja mistä kansiosta?? höh  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään