Jani Nissi

Virallinen Americas Army threadi!

118 viestiä aiheessa

Testailin tuota peliä äsken ja ihan loistavalta peliltä vaikuttaa ainakin grafiikkojen suhteen. Sitten kysymyksiin: Mitkä kaikki training osiot pitää suorittaa että pääsee pelaamaan niitä oikeita yksinpelitehtäviä? Vai ovatko nuo harjoitusosiot niitä tehtäviä. Entä onko tuo itsensä rekisteröinti pakollista että saa tallennettua nuo omat trainingsaavutuksensa?

Mielestäni rekisteröinti ja avoin nettiyhteys on pakollinen. Yksinpelistä en tiedä, mutta nuo neljä basic training osiota on läpäistävä ennen moninpeliä.

Itsekin kiinnostuin ja laitoin valumaan. Sitä ihmettelen että miten tuon kokoluokan peli voi olla ilmainen?

Propagandaa, armeija saa näin varmaan rekrytoitua monta uutta alokasta. Eipä tuo jenkkiarmeijalle muihin kuluihin nähden paljoa luulisi maksavan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos jollain on vaikeuksia päästä läpi SF trainingin viimeistä vaihetta, niin minä voin auttaa asiassa! keksi tyypillesi joku toinen salasana kerro se minulle, teen sf trainingin ja sitten voit taas vaihtaa salasanan oikeaksi. ( jos joku uskaltaa ukkonsa minun huostaani antaa ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämähän on tällä hetkellä toistaiseksi ainoa realistinen fps. Missään muussa 3D-pelissä päähenkilö ei liiku yhtä hitaasti, kuole yhtä nopeasti tai osu vihollisiin yhtä huonosti, kuin tässä.

Etkö ole pelannut ofp:ta fdfmodilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jos jollain on vaikeuksia päästä läpi SF trainingin viimeistä vaihetta, niin minä voin auttaa asiassa! keksi tyypillesi joku toinen salasana kerro se minulle, teen sf trainingin ja sitten voit taas vaihtaa salasanan oikeaksi. ( jos joku uskaltaa ukkonsa minun huostaani antaa ;D)

Mitä hauskaa tuossa olisi?  :P

En ole vielä ehtinyt tuota edes kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kohta huomaat, että se trainingi on ihan hanurista! ;D mulla meni puoli vuotta ennen kuin pääsin sen läpi. :-\

EDIT: ja sen läpipeluussa kestää 35 minuuttia! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäköhän on vika kun olen nyt suorittanut training tehtävät aina siihen laskuvarjohyppytehtävään asti. En jaksanut enää sitä yrittää. Sen jälkeen kun menen deployment osioon ja sieltä missions välilehteen ja yritän päästä siihen tehtävään niin peli ei päästä sinne. Mitä pitää vielä tehdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun mielestä siellä missios välilehdessä on turnauksia, sinne pääsee vain silloin, kun turnaus on käynnissä! ??? tarkkaile AA: sivuja, sieltä selviää miloin turnauksia on! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin kiinnostuin ja laitoin valumaan. Sitä ihmettelen että miten tuon kokoluokan peli voi olla ilmainen?

Koska pelin rahoittajana on Yhdysvaltojen Armeija ja Pentagon. Tämä pelihän oli alunperin mainoskikka jolla saadaan lisää värvättäviä liittymään Armeijaan. Peli muistaakseni on myös virallisesti käytössä Yhdysvaltojen Armeijan harjoittelu työkaluna.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis eikö tuossa AA:ssa ole sellaisia yksinpelitehtäviä kuten muissa sotapeleissä mm. Battlefield tai Operation Flashpoint?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pelailin AA:ta heti sen julkaisusta jonnekkin 1.4 versioon asti. Sitten tuli pieni tauko ja taas kun tuli se Special Forces -lisäys peliin niin olin aikeissa jatkaa pelaamista. olin kuitenkin unohtanut salasanan ja sinne antamani sähköpostiosoitteeni ei ollut enää voimassa, oli pakko tehdä uusi nimimerkki. Sitten aloin tahkoamaan harjoituksia läpi, ja siinä sitä aikaa meni... millään en meinannut päästä laskuvarjokoetta läpi. Hermot meni lopullisesti kun olin suorittanut kaikki perustehtävät,  medic jutut ja ensimmäisen SF harjoituksen. Olin nimittäin ryöminyt, hiipinyt ja kontannut sitä toista SF harjoitusta 2-3 tuntia, ja pääsin sen läpi. Mutta kun piti lähettää tiedot AA:lle että ne rekisteröitäisiin profiiliini, oli netti tietysti mennyt poikki. Yritin Alt-Tabbaa mutta ei. Sitten oli pakko lyödä kone napista uudelleenkäynnistymään ja heti kun kone oli käynnistynyt, menin ja poistin koko roskan. Silloin vitutti aivan käsittämättömästi...

Muutenkin vähän vituttaa tuossa ko. pelissä se että ne kenellä honori on suurin ovat käytännössä samassa paikassa koko geimin ajan. Tämä siis yleistettynä. Jos haluaa pärjää on jäätävä johonkin hyvään paikkaan "kämppimään". Ja se sitten vituttaa kun siellä toiset pelaa ja liikkuu ihan hyvin niin jotkut sitten seisoo tikkuperseessä jonkun oven/kulman takana, ja juuri he saavat ne pisteet. Mutta siitä kokemuksesta mitä olen pelannut, olen tykännyt eniten Insurgent Camp -kartasta. Se on mielestäni hyvä...

Ps. Nyt latailen taas ja kokeilen kohta...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytättekö te muuten tuota Punkbuster "ohjelmaa" tuossa pelissä, vai onko se jopa pakollinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etkö ole pelannut ofp:ta fdfmodilla?

Olen ja toki FlahshPoint on yhä erinomainen peli. Mutta on kaukana realismista, että tavallinen rivisotilas tai ryhmänjohtaja osaa ja voi tuosta noin vaan vaihtaa lentokoneeseen, helikopteriin, tankkiin, tykkiveneeseen yms. aparaattiin, osaten vielä ajaa, hallita ja ampua kyseisillä härpäkkeillä. ;)

Henkilökohtaisesti pidän muuten enemmän CTI modeista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin. Eilen illalla pelin asentelin ja jouduin taas tekemään uuden accountin. Kaikki harjoitukset menivät suhtkoht kivuttomasti läpi, eikä tällä kertaa se viimeinen Special Forces tehtäväkään kovin vaikea ollut loppujenlopuksi. Malttaa vaan pysyä matalana niin se on kohtuullisen helppokin jopa. Minulta aikaa meni n 10 min. Medic tehtävissä fuskasin ja hain oikeat vastaukset netistä koska niillä ei pelissä tee mitään, varmasti muuten hyödyllisiä kylläkin ja olihan siinä välillä kun kuunteli luentoa ihan tuttujakin asioita (ensi-apu osuudessa). Noh enivei, menin sitten vähän kokeilemeaan servereille ja olihan ne taidot romuttuneet täysin  ;D Ei tullut kyllä juuri mitään mutta ehkä se tästä... Vähän harmittaa kun menetin entisen accountin mukana karmat(siis honorit!), nyt on lähdettävä taas siitä 10:stä...  :)

EDIT: piti kirjoittaa honorit niin kirjoitin karmat!  ;D  ;D Aamu...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki harjoitukset menivät suhtkoht kivuttomasti läpi, eikä tällä kertaa se viimeinen Special Forces tehtäväkään kovin vaikea ollut loppujenlopuksi. Malttaa vaan pysyä matalana niin se on kohtuullisen helppokin jopa. Minulta aikaa meni n 10 min.

10 minuuttia?? Kusetusta sanon minä! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se siinä lopussa minusta sanoi 9minuttia ja joitain sekuntteja, vai olikohan se sittenkin aika tarkastuspiste Bravosta tarkastuspiste Charlieen?  :( Tietoisesti en valehtele mutta en tiedä... Mutta ei se vaikea ole jos malttaa pysyä matalana. Itselle tuo ryömiminen ja hiiviskely ei tuota ongelmia, siihen olen tottunut jo Fläshpointissa. Ehkä se saattaa olla kärsimättömämmille pelaajille ongelma...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas saadaan FsNordicille oma peli pystyyn, peli jossa ei tarvi olla SF, kun ei se oppitunnilla istuminen huvita, sitä lajia saa IRL ihan tarpeeksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koskas saadaan FsNordicille oma peli pystyyn, peli jossa ei tarvi olla SF, kun ei se oppitunnilla istuminen huvita, sitä lajia saa IRL ihan tarpeeksi?

Olen ajatellut ihan samaa asiaa jo pitemmän aikaa. Oma peli pystyyn vaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ajatellut ihan samaa asiaa jo pitemmän aikaa. Oma peli pystyyn vaan!

teenkö serverin?? mikä olisi hyvä mappi??? mikä servun nimeksi??? Ehdotuksia. voitaisiin myös tehdä oma FSN klaani ;D (no ei sentään). tai sitten jokainen laittaa nimensä eteen tagin: (FSN) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

teenkö serverin?? mikä olisi hyvä mappi??? mikä servun nimeksi??? Ehdotuksia. voitaisiin myös tehdä oma FSN klaani ;D (no ei sentään). tai sitten jokainen laittaa nimensä eteen tagin: (FSN) ;)

Saako tuota tagia muutettua kesken peliä vaiko pitääkö aloittaa uusi profiili ? Oma pelaajani on tappokeikka79 ja kiinnostaisi pelailla myös muita FSN:läisiä vastaan. Itselläni harjoituksista puuttuu vain tuo SF koulutus.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saako tuota tagia muutettua kesken peliä vaiko pitääkö aloittaa uusi profiili ? Oma pelaajani on tappokeikka79 ja kiinnostaisi pelailla myös muita FSN:läisiä vastaan. Itselläni harjoituksista puuttuu vain tuo SF koulutus.

Jani

Netissä saa ainakin tuota nimeä muutetuksi ilman, että joutuu aloittamaan uuden profiilin. Siis Armyn kotisivuilla http://www.americasarmy.com/ ja oikeasta yläkulmasta Your Account.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

teenkö serverin?? mikä olisi hyvä mappi??? mikä servun nimeksi???

Juu, tee ihmeessä vaan! Mappi voisi olla vaikka urban assault!?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään