Jani Nissi

Virallinen Americas Army threadi!

118 viestiä aiheessa

Vaikka pelin idea on ilmeisesti  korostaa joukkueen yhteistoimintaa ja realismia aitoon armeijan malliin, eihän se voi mitenkään onnistua jos noilla servereillä pelaa miljoona toisilleen tuntematonta 14-18v fRaGrock©er*/[HJK] -nimistä tyyppiä viiden vuoden CS-taustalla  :P  Siihen kunnon tiimipeliin vois päästä juurikin noilla salasanalla suojatuilla servereillä, kuten FSN oli vähän aikaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipahan tuotakin nyt kokeiltua..on aika ero esimerkikisi Flashpoint:iin, missä en muista tulleeni omien ampumaksi ilman omaa törppöilyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihen kunnon tiimipeliin vois päästä juurikin noilla salasanalla suojatuilla servereillä, kuten FSN oli vähän aikaa..

mulla on nyt serverin kanssa pieniä pulmia! se ei nääs päästä ketään sisään servulle enkä minä tiedä, että missä on vika! yritän selvittää sitä tuolla AA finlandin foorumeilla. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi nyt kauhiasti jos tätä nyt on kysytty, mutta voiko Americas Armyn ladata Torrentina kun selaimen omalla lataus ohjelmalla ei oikein jaksais. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei ymmarra, noi joukkueet jotenki sekoittaa pään. Jos menen vaikkapa siniseen joukkueeseen, olen "us armyn" sotilas, ja vastustaja on tietenkin joku terroristi yms.. Mutta, sitten vaihdan joukkuetta, jotta olisin se terroristi, tai mikä ikinä onkaan, niin olen taas us armyn sotilas.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin! Ne ketkä vielä kyseistä peliä pelaavat, niin laittaisitteko pelinimiänne tähän, että jos tavataan, niin morjestetaan! :) Terveisin: [FTP]SAS www.finnishteamplayers.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko tälläiseen olemassa mitään latausohjelmaa, jolla pelin saisi ladattua korkeintaan kymmenessä tunnissa?

Tuohon vaikuttaa puhtaasti vain internetyhteytesi nopeus. Eli esimerkiksi 56:lla modeemilla tuskin tuohon pääsisi vaikka olisi millaisia ohjelmia tahansa.

Sellaisia ohjelmia on olemassa, jotka osaavat jatkaa lataamista katkenneesta kohdasta, jos esim. yhteys menee poikki tai haluaa itse keskeyttää latauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nythän tästä kyseisestä pelistä on siis tullut uusi 2.6 versio, joka on siis ilmainen sekin  ;)

Ja kahdella uudella mapilla. Dusk ja Border. Kaikki nyt vaan imuttamaan: www.americasarmy.com tai www.aaotracker.com ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve! Kaivoin tämän jutun ylös, koska mulla ois vähän ongelmia ton AA:n kans.. Olen netistä hakenut siihen uusimmat PunkBusterit, ja itse pelin versio on 2.60. Elikkäs kun menen servulle, se ilmoittaa, että tarkistaa PunkBusteria ja että se vie aikaa noin 2-5min. Sitten alkaa vain tulemaan kikki viestiä kehiin eli näin:

[ attachment removed ]

Likaisiin korviini on kantautunut vähän juttua, että pitäisi olla tietokoneen järjestelmävalvoja, mutta käyttäjätilit ilmoittaa, että olen ko. käyttäjä. Ei kenellekkään ois sattunu vastaavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennin ton eilen ja unistall tänään... Taidan jatkaa BF2 linjalla. Siinä on paljon näyttävämmät graffat ja myös paljon selkeämpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan jatkaa BF2 linjalla. Siinä on paljon näyttävämmät graffat ja myös paljon selkeämpi.

Ei ehkä kannata vertailla n. 40€ maksavaa peliä, ilmaiseen ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ehkä kannata vertailla n. 40€ maksavaa peliä ilmaiseen ::)

Niinpä. Ja tuo AA pyrkii täydelliseen realistisuuteen, koska sotilaat treenailee sillä. Ja sitten servuilla on hauska jutella ilmavoimien pilottien kanssa, ketkä sattuu pelaamaan samaan aikaan. Kerran muuten tapasin merijalkaväen tyypin, joka pelasi Armya Irakista käsin... ;D Ihmetteli vaan, miksi peli jumittaa... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran muuten tapasin merijalkaväen tyypin, joka pelasi Armya Irakista käsin... ;D Ihmetteli vaan, miksi peli jumittaa... :laugh:

;D

Välillä aina tosiaan näkee kaikenmaailman solttuja ja sellaisia.. Realismi tosiaan on se ykkönen tossa. Siksi mä siitä pidänkin (joskus sitä tulee p00nattua kaikki ja joskus kuolee heti kun eka OpFor tulee näkyviin.. that's (simulated)war!)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko tuossa AA:ssa olemassa nopeempia servuja siis missä peliaika on lyhyempi, kun itse pelaan niin kuolen ekan minsan aikana niin sitten on 9minuuttia odottelemista että rundi päättyy? Tämän takia siirryin cs:ään :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys.

Tuli ladattua ko. peli, ja tarvitsisin vähän valaistusta tuohon Punk Busteriin... Olen läpäissyt kaikki harjoitukset, ja Honor on 20, joten peli ennestään on tuttu. Tuli myös huomattua että taitaapi olla lähes pakollinen ohjelma, tuo PB, ja koska tämä ohjelma on minulle uusi, niin apuja kaivataan. Toimiiko tämä samallalailla kuin esimerkiksi Cheating Death. Eli siis laitetaan päälle ennen Servulle liittymistä. Jos joku vielä viitsisi linkittää oikeat ja tarvittavat työkalut, niin saadaan minutkin areenalle :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys.

Tuli ladattua ko. peli, ja tarvitsisin vähän valaistusta tuohon Punk Busteriin... Olen läpäissyt kaikki harjoitukset, ja Honor on 20, joten peli ennestään on tuttu. Tuli myös huomattua että taitaapi olla lähes pakollinen ohjelma, tuo PB, ja koska tämä ohjelma on minulle uusi, niin apuja kaivataan. Toimiiko tämä samallalailla kuin esimerkiksi Cheating Death. Eli siis laitetaan päälle ennen Servulle liittymistä. Jos joku vielä viitsisi linkittää oikeat ja tarvittavat työkalut, niin saadaan minutkin areenalle :)

Punkbuster on sisäärakennettu, laitat sen vain päälle kerran asetuksista ja se toimii pelin mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Punkbuster on sisäärakennettu, laitat sen vain päälle kerran asetuksista ja se toimii pelin mukana.

Pitääkö copy - pastee jotain tiedostoja... ??? Näin minä ymmärsin PB:n sivuilta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ainakaan ole mitään tehnyt, laittanut vain punkbusterin päälle ja hyvin on pelittänyt!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopipastettaa saattaa joutua vain jos automaattinen päivittäminen ei toimi.. Muuten sen pitäisi hakea uusimmat tiedostot automaagisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta vieläkin on epäselvää, että mikä tiedosto pitää ladata  :-\ Jotain tedostoa sieltä sivuilta koittaa ladata, niin ruutun paukahtaa jotain "Matrix -Koodia" ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta vieläkin on epäselvää, että mikä tiedosto pitää ladata  :- Jotain tedostoa sieltä sivuilta koittaa ladata, niin ruutun paukahtaa jotain "Matrix -Koodia" ???

Ei sinun tarvitse tehdä muuta kuin rastittaa tuo "Enable Punkbuster" ja pääset peliin ;)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään