Guest Henkka

Airbus Boeingin ohitse tuotantomäärissä

11 viestiä aiheessa

No loppui se nintendon suosiokin aikoinaan :P

Ei kai Markus Selin ole Airbussiinkin sekaantunut ??? ;-)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Airliners worldissä muutama numero sitten isokin juttu abuss vs bojonki. Ei oikein taida suksi luistaa ameeriikan ihmeellä. Ainoa kone, joka käy kaupaksi on 737NG:n eri versiot. 757:han tuotanto lopetettiin ja 767 ei ole käynyt kaupaksi enää. Bojongin ainoa toivo lehtien mukaan makaa tuossa Dream Linerissa.... Toivottavasti edes se piristäisi hieman myyntiä. ::)

// Joni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Airliners worldissä muutama numero sitten isokin juttu abuss vs bojonki. Ei oikein taida suksi luistaa ameeriikan ihmeellä. Ainoa kone, joka käy kaupaksi on 737NG:n eri versiot. 757:han tuotanto lopetettiin ja 767 ei ole käynyt kaupaksi enää. Bojongin ainoa toivo lehtien mukaan makaa tuossa Dream Linerissa.... Toivottavasti edes se piristäisi hieman myyntiä. ::)

// Joni

Hm... onkohan Boeing tekemässä sitä 747 stretched versiota? Käsittääkseni tuolla koneella saattaisi olla myös menekkiä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain olin lukevinani et 757:n tuotanto on jo lopetettu ja 767:ja valmistetaan enään yksi kuukaudessa.

Timo, toi 747:n se Stretched versio jäi pelkästään suunnittelu vaiheeseen sillä se ei herättänyt lentoyhtiöiden kiinnostusta ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitahan koneita USAF ostaa kun Boeing hyytyy lopullisesti? Eurofightereita?!? No, tuskin niin nolosti sentaan paasee kaymaan.

Valitan skandien puuttumista, taalla Taikkulassa nappis on vain taynna kummallisia koukeroita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain olin lukevinani et 757:n tuotanto on jo lopetettu ja 767:ja valmistetaan enään yksi kuukaudessa.

Timo, toi 747:n se Stretched versio jäi pelkästään suunnittelu vaiheeseen sillä se ei herättänyt lentoyhtiöiden kiinnostusta ;).

Hmm... vai jäi se siihen. Mun mielestä joku yhtiö olis tilannu niitä useamman kymmenen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm... vai jäi se siihen. Mun mielestä joku yhtiö olis tilannu niitä useamman kymmenen?

Sitä en tiedä, mutta eikös niitä tilauksia täydy tulla varmaan yli sata ennen kuin kulut korvautuvat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa jumbon valmistusta lopetetaan. Boeing kehittää varmaan ensin tämän uuden 7E7:n valmiiksi ja sitten voidaan miettiä B747 Advanced version kehittelyä tjst. Ja kyllähän ne tietääkseni 747:n uutta versiota jo/edelleen suunnittelevat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään