Guest Henksu

VATSIM: Formula 1 Charter: Ranska, 19.6 klo 17UTC

7 viestiä aiheessa

Muuten voisi tullakkin, mutta kun nämä alkavat aina niin "myöhään" {20:00} ja jos lento ranskaan on valmisteluineen ~4 tuntia, niin se on 24 kun on perillä. Itse en ainakaan enää siihen aikaan jaksa olla liikenteessä. Ja vanhemmatkaan eivät katso hyvällä, jos on yömyöhään koneella. :(

EDIT: Hyvä minä... :-[ Voihan tonne lentää vaikka Britanniasta ja saapua jo tossa vähä jälkeen 20:00.. Äly hoi älä jätä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten voisi tullakkin, mutta kun nämä alkavat aina niin "myöhään" {20:00} ja jos lento ranskaan on valmisteluineen ~4 tuntia, niin se on 24 kun on perillä. Itse en ainakaan enää siihen aikaan jaksa olla liikenteessä. Ja vanhemmatkaan eivät katso hyvällä, jos on yömyöhään koneella. :(

EDIT: Hyvä minä... :-[ Voihan tonne lentää vaikka Britanniasta ja saapua jo tossa vähä jälkeen 20:00.. Äly hoi älä jätä ::)

Onko sulla klo.24 nukkumaanmenoaika :laugh: ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkamisaika tarkoittaa deppiä. Eli klo 20 lähdetään liikkeelle, valmistelut tehdään etukäteen! Eli lento Ranskassa on perillä jo klo 23. Ja yleensä on pyritty lähtemään samalta kentältä kaikki, eli EFHK:lta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuskin, mutta eivät vanhemmat varmaan ilosta hypi jos lapset istuu koneella keskiyöllä? Itse en tykkää muutenkaan yömyöhään koneella istua, ehkä en ole tarpeeksi HC-nörtti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkäpä perheen tietokone sijaitsee huoneessa, jossa ei voi datailla yömyöhään? Esim. vanhempien huone. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoinko niin? Ei vanhemmat tykkää hyvää kun isänkin työt alkaa klo.6 niin se joutuu heräämään aijoissa. Siihen ku vielä lisätään että joutuu valvomaan keskiyöhön, niin sen jälkeen ei aukee kone koko kesänä.

Nimim.  yli 2 kesälomaa 8) (ei mieluiten simuilutta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään