Samuli Hämäläinen

FS2004 Suomalaista Multiplayeriä?

7 viestiä aiheessa

Elikkäs kun olen ihan uusi tässä Fs2004:sessa niin käviskö että pidettäis joidenkin kanssa joku ihan Defu FS2004 Multiplayer sessio harjoitteluun? IP:n voisi sitten kerto PM/tässä keskustelussa.

Mulla olis aikaa joten toivoisin että pyydettäis kun ei itse jaksa IVAO/VATSIM:iin lähteä kun enkkukin ei oo vielä sitä tasoa.

Mutta nähdään (Jos nähdään)

T: Samuli "11v"

EDIT:

Ja sitten kyllä osaan lentääkkin etten ole mikään "aloittelija" siinä.

Elikkä nousu , lentäminen ja laskeutuminen menee OK.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens!

Jos oikein muistan samaa juttua on joskus kokeiltu eikä tainnut oikein onnistua. ( Jos oikein muistan). Mutta ei siitä sen enempää.

Sen mitä olen itse tuosta multiplayerista käsittänyt / kokenut niin se on aika buginen vähän kaikilla tavoin. Uskaltaisin sanoa, että noista ryhmälennoista ei tahdo mitään tuossa multiplayerissa tulla.

Sanoit, että nousu, lentäminen ja laskeutuminen onnistuu. Sillon suosittelen, että aloitat verkkolentämisen, vaikka IVAO:ssa. Se ei oikeasti ole sen kummoisempaa lentää laskukierrosta IVAO:ssa kuin offlinessakaan. Ainut uusi juttu on siis se lennonjohto. Sekään ei siinä laskukierroksessa lennettäessä ole mitään avaruustiedettä. Trust me!

En halua tässä tyrkyttää, että verkoon lentämään, kun kysyit nimenomaan multiplayer lentoa. Halusin tämän kuitenkin tuoda ilmi, koska ihan oikeasti vaivaa ei tarvitse hirveästi siihen nähdä, että homma onnistuu verkossa! Ja verkossa voi puhua myös suomea. Ei tietenkään ulkomailla, mutta suomessa.

Jos tämä IVAO homma alkoi kiinnostaa, niin voin vaikka tulla ensimmäiselle lennollesi lennonjohtamaan ja neuvomaan niin saat hommasta äkkiä kiinni!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens!

Samulin kanssa saatiin homma alkuun ja lähiaikoina sitten ensimmäinen askel verkkoon  :thmbup:

Tosiaan ihan kaikille tiedoksi, että voin pitää sellaisen pieni muotoisen "opetuksen/tutustumisen" IVAO:ssa muillekkin, jotka verkkolentämistä harkitsevat.

Jos homma kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä täällä FSN kautta tai sitten minun sähköpostiin, joka näkyy profiilissa.

T.Jerome

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva että "noviiseille" on joku kokeneempi apuna, itse aikanaan aloitin niiden savujen perusteella lentämisen.

Meni vain muutama vuosi niin oppi lentämään vaikka olenkin nopea oppimaan.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään