Olli Talso

VATSIM vs. IVAO -taistoa (Oli: Vanhoina HYVINÄ aikoina...)

99 viestiä aiheessa

Hehhe. Paitsi että alunperin te VATSIM laiset kyllä aloititte tämän tuolla toisessa ketjussa.

Öö, väärin, siellä eräs täysin itsenäinen henkilö totesi vanhoina hyvinä aikoina vallinneen tilanteen, siitä sitten TE, ivalollit, sytyitte lietsomaan juupaseipäs-juttua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö olis jo kaikkien kannalta parempi,että lopetettaisiin tämä s*atanan jeesustelu ??? Tästä kun ei ole tähän mennessä syntynyt muuta kun iso kasa p*skaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin eikö se kuitenkin tärkeintä ole, että mahdollisimman moni lentää verkossa tai ei? Sama onko se Vatsim vai IVAO.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö, väärin, siellä eräs täysin itsenäinen henkilö totesi vanhoina hyvinä aikoina vallinneen tilanteen, siitä sitten TE, ivalollit, sytyitte lietsomaan juupaseipäs-juttua.

No ehkä niin.

Jokatapauksessa odotan sitä Tonin listaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ehkä niin.

Jokatapauksessa odotan sitä Tonin listaa..

Tulee ensi viikon alkupuolella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten jo tuolla eräässä aiheessa joskus sanottiinkin:

Tartteeko siitä lähtemisestä tehdä aina numeroo. Jos meinaa niin lähtee ilman sen suurempaa hulabaloota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska lukea näitä V vs. I triidejä kun Vatsim-lentäjät kovasti vakuuttavat verkkonsa olevan Ivaoa parempi, mutta silti kiertelevät vastaamasta Ivaolaisten kysymyksiin siitä, mikä siellä Vatsimissa on niin paljon parempaa ;D

*poistuu hakemaan lisää popcornia*

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska lukea näitä V vs. I triidejä kun Vatsim-lentäjät kovasti vakuuttavat verkkonsa olevan Ivaoa parempi, mutta silti kiertelevät vastaamasta Ivaolaisten kysymyksiin siitä, mikä siellä Vatsimissa on niin paljon parempaa ;D

*poistuu hakemaan lisää popcornia*

Eipä ivaolaisilta sen paremmin ole ikinä mitään tullut, paitsi näitä epämääräisiä "siellä on kaikki peeloja" vastauksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Että herrat jaksaa vääntää juttua hienoa. Tätä on kuunneltu ja luettu viimeiset 5-6 vuotta eikä jutut ole muuttuneet eli mitään uutta ja mullistavaa ei kenelläkään ole esittää. Syvällä rintaäänellä ja paatoksella asioita ajetaan. Jatkakaa vain samaan malliin ehkä 5-6 vuoden kuluttua en ole enää lukemassa ja nauttimassa teidän syvällisistä kirjoituksista.

Hyvä pojat!

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä ivaolaisilta sen paremmin ole ikinä mitään tullut, paitsi näitä epämääräisiä "siellä on kaikki peeloja" vastauksia.

Mitä olen näin täysin ulkopuolisena seuraillut niin minusta vaikuttaa sille ettei ne Ivaolaisten "siellä on kaikki peeloja" kommentit ole aivan turhia ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee ensi viikon alkupuolella.

Onko tosiaan niin pitkä lista, vai alatko nytten vasta sitä tekemään  ;D

Moro!

Että herrat jaksaa vääntää juttua hienoa. Tätä on kuunneltu ja luettu viimeiset 5-6 vuotta eikä jutut ole muuttuneet eli mitään uutta ja mullistavaa ei kenelläkään ole esittää. Syvällä rintaäänellä ja paatoksella asioita ajetaan. Jatkakaa vain samaan malliin ehkä 5-6 vuoden kuluttua en ole enää lukemassa ja nauttimassa teidän syvällisistä kirjoituksista.

Hyvä pojat!

jukka

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä olen näin täysin ulkopuolisena seuraillut niin minusta vaikuttaa sille ettei ne Ivaolaisten "siellä on kaikki peeloja" kommentit ole aivan turhia ::)

No oli sitten vaikka mitä verkon ulkopuolella. Mutta itse vatsimissa mitään peeloilu ei kyllä ole, eikä tule olemaankaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimeäppäs tästä keskustelusta sitten niitä Vatsim-peeloja nippu. Kiitos.

EDIT: Ja jos tästä keskustelusta et löydä, niin voithan käydä aina VACC Finlandin sivuilta kattomassa lisää. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

VATSIMin meininki ei todellakaan ole nähnytkään ainakaan Suomen osalta peeloilua. Suosittelen käymään kurkkaamassa jos ollaan noin varmoja, että peeloja täynnä. Tekee ihan hyvää tutustua kumpaankin verkkoon. Minä olen niin tehnyt ja samoin myös päätös tuli hetkessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekee ihan hyvää tutustua kumpaankin verkkoon. Minä olen niin tehnyt ja samoin myös päätös tuli hetkessä.

Samat sanat. IVAOta siis on kokeiltu, mutta VATSIMiin on päädytty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä kannattaisi joskus lukea molemmat silmät auki ja ajatuksella näitä juttuja, niin ehkä tajuaisi hieman kirjoittajan tarkoitusperiä, eikä heti vaan tekisi puolivillaisia johtopäätöksiä. :thmbup:

Nimenomaan. Jos et ymmärtänyt niin kirjoitukseni pointti oli lähinnä tuoda esiin oma kaksinaamaisuutesi. Ensin vittuilet toiselle päin naamaa ja sitten vielä koitat jeesustella tason pitämisestä. Onko se sinun mielestä sitä tasokkuutta foorumilla että vittuillaan suoraan päin naamaa kaikille?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole VATSIMIa ikinä kokeillut. IVAO:n vaan päädyin, koska eräs toinen käyttää sitä.

Itse en ala VATSIMIA haukkumaan, koska ei ole kokemusta siitä verkosta.. Olen kyllä ennen tätä keskustelua pariltakin henkilöltä kuullut tätä, että VATSIMI:ssa vaan vittuillaan ja että siellä on paska meininki... En oikein tajua, että miten verkossa voi olla paska meininki, kun sinne mennään lentämään ja lennonjohtamaan, eikä vittuilemaan toisille  ???.

Eli tosiaan itse en ole ikinä VATSIMIA haukkunut, mutta haluaisin tietää mikä IVAO:ssa on niin perseestä... Jos tosiaan VATSIM on parempi saatan itsekkin harkita myös VATSIMiin tulemista..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en ole VATSIMIa ikinä kokeillut. IVAO:n vaan päädyin, koska eräs toinen käyttää sitä.

Itse en ala VATSIMIA haukkumaan, koska ei ole kokemusta siitä verkosta.. Olen kyllä ennen tätä keskustelua pariltakin henkilöltä kuullut tätä, että VATSIMI:ssa vaan vittuillaan ja että siellä on paska meininki... En oikein tajua, että miten verkossa voi olla paska meininki, kun sinne mennään lentämään ja lennonjohtamaan, eikä vittuilemaan toisille  ???.

Eli tosiaan itse en ole ikinä VATSIMIA haukkunut, mutta tosiaan haluaisin tietää mikä IVAO:ssa on niin perseestä... Jos tosiaan VATSIM on parempi saatan itsekkin harkita myös VATSIMiin tulemista..

No sano ihmeessä keneltä kuulit,että Vatsimissa vittuillaan :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäpä tähän enää voi sanoa :laugh:

Hmm..

Ehkä muotoilin vähän väärin... Siellä kuulemma potkitaan perseeseen jos vähänkin joku asia hukassa tai jtn asiaa ei heti osaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siellä kuulemma potkitaan perseeseen jos vähänkin joku asia hukassa tai jtn asiaa ei heti osaa...

Tai sitten jopa kerrotaan miten pitäisi asiat tehdä eikä vain olla hiljaa ja katsota kun nyyppä ei osaa :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No oli sitten vaikka mitä verkon ulkopuolella. Mutta itse vatsimissa mitään peeloilu ei kyllä ole, eikä tule olemaankaan.

Tosiaanhan en tiedä millainen meininki siellä verkossa itsessään on, mutta ette te kyllä koviin hyvää kuvaa Vatsimista anna näillä kirjoituksilla.. Samulihan nopeampana paketoi saman pointin vähän väljemmin kyllä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten jo sanoin, tulkaa itse kokemaan ja perustelkaa sitten. Ketään ei kiinnosta jos Pertti97 on teille kertonut että ne on peeloja kun kukaan ei tullut johtamaan ja sitten mulle vaan sanottiin et "painu IVAOon. Tyhmää!!112". Sitten luen mielelläni kun ensilennot VATSIMissa heitetty ja kommentit annettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.