Guest xsormi

Malmille johtajia

13 viestiä aiheessa

Heips!

IVAO-verkkoon olisi mielestäni syytä saada hieman enemmän yleisilmailun kenttiä aktiiviseksi, joten ehdotankin, että esimerkiksi sunnnuntaisin voitaisiin malmin tornia pitää miehitettynä. Alue olisi varmasti myös otollinen aloitteleville verkkolentäjille ja siellä voitaisiinkin järjestää joitain koulutusiltamia. (tulisi samalla ne EFHK:n lentokieltoalueetkin yleisilmailijoille tutuiksi) Itse en johtamisesta mitään tiedä, mutta kosiskelenkin tässä siis halukkaita, lentäjiä pienen mainostuksen jälkeen varmasti olisi.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjesta, ite olen tulossa tänään Malmin torniin kahen-puoli kolmen aikaa, opastamaan erästä kaveria verkkolentämisen alkeissa. Liity seuraan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täpärästi tuosta myöhästyin...mutta juuri samanlaista alkeiden läpikäyntiä minäkin kaipaisin, joten olisiko mahdollista ottaa joku kerta uudestaan? Joku yksinkertainen NOKKA ulos-sisään -tyyppinen ohjelma? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täpärästi tuosta myöhästyin...mutta juuri samanlaista alkeiden läpikäyntiä minäkin kaipaisin, joten olisiko mahdollista ottaa joku kerta uudestaan? Joku yksinkertainen NOKKA ulos-sisään -tyyppinen ohjelma? :)

Jep, pistä vaikka privaa, tai ota yhteyttä mesessä, osote profiilissa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Minuun voi saman asian tiimoilta myös ottaa yhteyttä, niin opastetaan alkuun! Eli sähköpostilla tai mesen kautta helpoiten saa kiinni ja tiedot profiilissa.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimenomaan sitä käytäntöä on mulla ja Ollilla tarjota ensikertalaisille. Eli noita Samin linkistä löytyviä asioita me ei aleta opettamaan. Jotkut asiat jotka ovat saattaneet jäädä epäselväksi, voidaan käydä läpi, mutta pääajatuksena mulla ja Ollilla on vain olla apuna sillä ekalla/parilla ekalla kerralla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin olisin kiinnostunut koulutuskerroista, jos niitä vielä on. S-postia saapi lähettää asian tiimoilta.  Eli olen Noviisi-pilotti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin olisin kiinnostunut koulutuskerroista, jos niitä vielä on. S-postia saapi lähettää asian tiimoilta.  Eli olen Noviisi-pilotti!

Jep, pistä vaikka privaa, tai ota yhteyttä mesessä, osote profiilissa :)

Minuun voi saman asian tiimoilta myös ottaa yhteyttä

Mulle tai Ollille viestiä vaan tulemaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähiaikoina pyrimme myös järjestämään Ivao Finlandin henkilökunnan puolesta VFR-koulutustapahtuman.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täälläkin ollaan valmiita auttamaan reilun 900 tunnin IVAO-kokemuksella.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään