Jani Nissi

Panasonic lumix dmc-fz30!

5 viestiä aiheessa

moro! tuo uusi panasonic vaikuttaa aika hyvältä kameralta! sopisiko se spottailuun? on kuulemma parempi, kuin jotkut digijärkkärit ja hintakaan ei kovin pahalta kuullosta! taidan jättää olympus 765uz:sen ostamatta ja alan säästämään tuohon! http://www.dpreview.com/articles/panasonicfz30/

<I><B>[ attachment removed ]</B></I>

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainen lentokonekuvaukseen vaikuttava pieni detalji osui tuolta silmään, että kameran pienin aukko on 11. Sillä saattaa olla mahdotonta saada potkurikoneita kuvattaessa kirkkaassa säässä valotusaikaa riittävän pitkäksi jotta potkurit eivät näyttäisi pysähtyneiltä.

Riippuu tietenkin harrastuksen "vakavuudesta" kuinka tärkeä asia tuo on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellainen lentokonekuvaukseen vaikuttava pieni detalji osui tuolta silmään, että kameran pienin aukko on 11. Sillä saattaa olla mahdotonta saada potkurikoneita kuvattaessa kirkkaassa säässä valotusaikaa riittävän pitkäksi jotta potkurit eivät näyttäisi pysähtyneiltä.

eipä tuolla ole niin kauheasti väliä, kunhan tulee vaan tarkempia ja hienompia kuvia kuin tuolla mun ixus40 kameralla. ;D ( ja minun mielestäni se näyttää hienommalta jos ne potkurit ei liiku, mutta se on oma mielipiteeni)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omassa FZ-20 kamerassa ottaa eniten päähän se, että pienin aukko on vain 8! Olen eräänkin kerran repinyt hiuksia päästäni kun en ole saanut haluamaani suljinaikaa ulos kamerasta. Tai sitten olen vain poispilattu järkkärin käyttäjä...

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään