Kim Eriksson

VATSIM: En voi kirjautua ASRC:hen observerinä

7 viestiä aiheessa

Terve.

Olen lukenut vacc.fi:stä näitä tutoriaaleja, ja nyt aioin ruveta opettelemaan tuota puhumista atc:lle. (siis kuuntelemalla) Tein kaikki Vacc.fi observer's guiden mukaan, mutta kun koitan kirjautua sisään, tulee alakulmaan hetkeksi: Your CID or password is incorrect. Sitte vähän ajan päästä tulee ikkuna Disconnected: You have been disconnected from server. Olen koittanut muitakin servereitä, kuin sitä mitä ohjeissa sanottiin eli UK-1. Silti sama homma tulee. Olen kirjoittanut vatsim ID:ni ja salasanani oikein. Mikä vikana?

Terveisin, Kim.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kyllä laitoin Vatsim ID:n. Onko niitä muka erikseen vacc.fi ja vatsim ID:t? Jos näin on, pitää tarkistaa uusiksi. :)

Edit: Juu, katsoin vacc.fi my info:sta, että oli oikea id. Tiedä mikä mättää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin yhden ongelman, olin laittanut vatsim id:n oikein, mutta salasana olikin vacc.fi salasana. Tuon huomasin kun olin laittanut password reminderin, mutta ei onnistunut vieläkään kirjautuminen tuolla salasanalla jonka olin sähköpostiin saanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasin yhden ongelman, olin laittanut vatsim id:n oikein, mutta salasana olikin vacc.fi salasana. Tuon huomasin kun olin laittanut password reminderin, mutta ei onnistunut vieläkään kirjautuminen tuolla salasanalla jonka olin sähköpostiin saanut.

Kai laitoit sen password reminderin VATSIM:n nettisivuilta, etkä VACC.FI:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä laitoin, mutta nyt toimii. Ihmeellisesti oli taas vaihtunut tuo vacc.fi ja vatsim id uusiksi tuosta, kun varmuuden vuoksi kokeillut toista. Eli siinä oli tapahtunut sellain, että kun koittanut vatsim saliksella, oli ollut vacc id ja kun koittanut vacc saliksella oli ollut vatsim id. Nyt sain sen oikein ja toimii.  :-[ Anteeksi näin "turhasta" topickista.

Kiitos kuitenkin! Nähdään joskus virtuaali-taivaalla! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään