Guest odo

SquawkBox 4 julkaistu!

29 viestiä aiheessa

Pääsee FSX:lläkin sitten nettiin, kun sen aika tulee...  ::)

FSX:llä on päässyt "nettiin" (Vatsimiin siis) jo piitkän aikaa FSInnillä.  ::)

Äsbeenelosta pitänee kyllä kokeilla, vaikka se tarvitseekin FSUIPC:n ja kahdella koneella vielä lisäksi WideFS:n.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokemuksia? Onko kevyempi kuin SB3. Simuna FS2004. Itselläni SB3 on melkoinen framesyöppö :thmbdn:

T: Mika

Taitaa olla.  :P Mulla ainakin HK:lla romahti framet 14:sta kahdeksaan.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla.  :P Mulla ainakin HK:lla romahti framet 14:sta kahdeksaan.  :thmbdn:

Niin eli SB4 on yhtäläinen framesyöppö kuin SB3?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä on.  :-\

Ratkaisu on ostaa joku vanha läppäri ja WideFS, asentaa SB sille ja fps-ongelmat on historiaa. Eikä kaada koko simua SB:n kaatuminen. Samoin siitä rumasta ikkunasta simun ruudulla pääsee eroon.

Tietty se on ylimääräistä riesaa pistää sitä toista läppäriä tulille jos haluaa verkossa lentää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä SB:tä pystyy kyllä pyörittämään simun ulkopuolella. Eli mitään ylimääräistä ei tule ruudulle. Tässä tapauksessa SB käynnistetään siis sieltä exe-filusta minne olet SB:n asentanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja dual ja quad core vehkeissä sb pyörii eri corella kuin simu, joten performanssivaikutusta ei ole...

FSX:n kanssa tällä tosin ei ole väliä kun se osaa käyttää ihan itsekkin useaa corea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli ei ole sitten sen kevyempi :-\ Dual core kyllä löytyy, muttei auta mitään FS2004:ssä. joku vanha Läppäri pitäis kai hankkia, jotta saisi pyöritettyä vatsim softan siellä.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs sittenkään tee noiden mun juttujen perusteella mitään! Huomasin nimittäin tänään että sattuukin olemaan toinen rami palikka rikki mun koneessa.  :P Eli siitä johtui FPS:n tippuminen. Huomenna uutta palikkaa sisään ja sitten uudestaan kokeilemaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei. Asentelin tänään ton nelosen ja ihmettelen miks kaikki koneet paitsi oma näyttää niinkuin grafiikat olisi päin p:tä? graffat on kohdillaan ja kaikki toimii muuten kuin muiden lentäjien koneet...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkennappas nyt vähän/ota screenshot.

ok, eli tämmöseltä näyttää koneet...;

eli tämmönen pitäs olla... ja oma kone onkin ja ai koneet offline tilassa lentäessä näyttää tältä:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Kun yhdistän SB4:lla verkkoon niin muitten paitsi oma kone muuttuu tän näkösiksi ja kulkee esim. rullatessa 1-2m maanpinnan yläpuolella:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin kuuluukin. Tossa verkkolentämisessä ei ratkaise modelit vaan realistisuus. Tosin tuo on kaukana IRL. Mut,,, eipä vie tehoja liikaa ja niihin tottuu.

Tollanen se on kaikil.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin kuuluukin. Tossa verkkolentämisessä ei ratkaise modelit vaan realistisuus. Tosin tuo on kaukana IRL. Mut,,, eipä vie tehoja liikaa ja niihin tottuu.

Tollanen se on kaikil.

ai, no sitte :) mu osaatko sanoa miks ne kulkee irti maan pinnasta, -siis rullatessa, tiedän kyllä et lentokoneen pitääkin pääsääntöisesti kulkea irti maasta mut kuiteski? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ne ainakaan normaalisti ilmassa rullaile, lienee jotain lagia vaan tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Ihan kommenttina asensin SB4:n toimii loistavasti ei ongelmia käytössä FS9. Poistin vanhan SB3:en ja asensin uuden puhtaalle, tosin rekisteritietoja en poistanut. Kun ensimmäisen kerren avasin SB:n niin ilmoitti että kyseessä on BETA-versio ja tiedot tallenetaan muuta ei tarvinnut tehdä kuin lentää. Tosin eroa vanhaan en ole huomannut FS9:ssä eli vanhallakin olis pärjännyt loistavasti mutta ainahan sitä odottaa jotain ihmeellistä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, vielä sen verran.. -että onko muilla sama ongelma sen asian suhteen että muiden lentäjien koneet liikkuu pätkimällä? -vaikka framet on yli 40fps niin ne liikkuu pätkien niinku peli pätkis, ainoo vaa ettei peli muuten pätki ollenkaan.. sitten sama asia se kun koneet rullaa irti maasta, luulen näiden kahden asian liittyvän jotenkin toisiinsa?!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, vielä sen verran.. -että onko muilla sama ongelma sen asian suhteen että muiden lentäjien koneet liikkuu pätkimällä? -vaikka framet on yli 40fps niin ne liikkuu pätkien niinku peli pätkis, ainoo vaa ettei peli muuten pätki ollenkaan.. sitten sama asia se kun koneet rullaa irti maasta, luulen näiden kahden asian liittyvän jotenkin toisiinsa?!

Moro!

Ei ole tuota liikennettä ollut hirveästi kun olen lentänyt. Eilen LTBA:lla odotuksessa RWY33R yksi B747 laskeutui enkä huomannut mitään erikoista tosin en katsellut pitkään totesin vain että sieltä se tulee.

Edit: Onhan SB4:n multiplayer asetuksissa riittävän lyhyt aika näille koneille,minulla on 3sek muistaakseni 5sek. nykii jonkun verran.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Ei ole tuota liikennettä ollut hirveästi kun olen lentänyt. Eilen LTBA:lla odotuksessa RWY33R yksi B747 laskeutui enkä huomannut mitään erikoista tosin en katsellut pitkään totesin vain että sieltä se tulee.

Edit: Onhan SB4:n multiplayer asetuksissa riittävän lyhyt aika näille koneille,minulla on 3sek muistaakseni 5sek. nykii jonkun verran.

jukka

mulla on näköjään 4sek.. pitääkö muuttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on näköjään 4sek.. pitääkö muuttaa?

Moro!

En tiedä pitääkö mutta kokeile pistä vaikka 1sek jos koneen tehot riittää ette framerate putoa liikaa.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään