Petri Koivisto

Frapsista...

11 viestiä aiheessa

Moi!

Yritin tuolla ko. ohjelmalla nappasta videoo simusta mutta ei oikein homma skulaa.

Simu alkaa tökkiä niin maan pirkuleesti kun laittaa sen "kuvaamaan" videota. Fps hyppää 30---> 3  ??? eli siis videosta tulee ihan diashow  >:(

Muutamalla kaverilla on aika paljon huonommat  koneet mutta fps kuvatessa siellä about 20  :o

Ja mullahan nuo koneen tiedot näkyy tuossa alhaalla..  nuilla kavereilla, tai ainakin toisella on 1,3 ghz duron... tuskin sillä nyt paremmin pyörisi kun mulla..

Koitin myös ottaa simusta asetukset minimaaliin mutta ei auta yhtään.. täysillä tökkii ihan yhtä paljon..  ihmettelen vaan..  ::)

Toivottavasti tuon saa jotenkin korjattua..

Kiitokset jo etukäteen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo alkaa jo pikkuhiljaa ketuttamaan kun ei saa minkäänlaista videoa kuvattua kun siitä tulee ihan täysi diashow...  >:( Eikö kukaan tiedä mistä tuo johtuu... ei tämä nyt niin huono kone voi olla että se nyt niin paljon nykii..  ??? Vai onko?

Mitä olen täälläkin nähnyt niitä videoita niin nehän pyörii niin hienosti että, eikä mitään tökkimistä missään vaiheessa.. onko tuo jostain asetuksista kiinni vai mistä.. näyttiksestä? Muistista? tehoista?  Auttakkee!  :-[

Simun asetuksista tuo tuskin on koska mulla ne on aina ihan tapissa eli täysillä, yritin kuvata ja tökki silloinkin ---> vedin asetukset minimaaliin niin tökkii yhtä paljon..  ::)

Toivottavasti joku tietäis missä vika  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli sama juttu vanhan koneen kanssa tietyillä peleillä. Muuta en osaa sanoa, kun että ainakaan konen tehoissa ei ole vika ??? Frapsin dokumenteista (toisella foorumilla samaan pulmaan vastauksena):

"In addition to the base system requirements of Fraps 2, hard drive speed is important when

capturing video. We recommend:

7200 rpm hard drive for full-size capture at 640x480 and 800x600

10000 rpm hard drive for full-size capture at 1024x768"

Vanhassa koneessa tosin olin 5400rpm levy. Luulisi tosin sulla olevan tuo 7200, jos kovalevy on yhtä uutta rautaa kun muu koneesi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, tulihan jotain tietoa  :P Pitäisikö koittaa siis ottaa pienemmällä resoluutiolla sitä videoo? Kun mulla on nyt se max eli 1280x1024x32 muistaakseni..

näkeekö tuon kovalevy jutun jostain?  Voisi tarkistaa sen  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun nauhotat frapsilla niin laita simun nopeudeksi "half speed" ja sitten nopeutat kaksinkertaiseksi moviemakerissa niin ei töki videossa.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, tulihan jotain tietoa  :P Pitäisikö koittaa siis ottaa pienemmällä resoluutiolla sitä videoo? Kun mulla on nyt se max eli 1280x1024x32 muistaakseni..

näkeekö tuon kovalevy jutun jostain?  Voisi tarkistaa sen  :P

Ei mitään järkeä kaapata videota noilla resoluutioilla :P Eli simusta vaan resot pienimälle (tämä siksi, että itse videon resoluutioksi tuo 1280x1024 ei kuitenkaan jää, jolloin on turha sillä kaapata, ja pienentää myöhemmin).

Sanos kovalevyn merkki ja malli, tai katso tekijän sivuilta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No koitin noilla pienimmillä mutta ei auta paljon yhtään.. fps yhä 4  ???

En tiedä sitä mallia / merkkiäkään  :-[ jos se ei näy tuolla "everest" ohjelmalla..

Jaa no.. malli taitaakin olla WesternDigital WD2500JD... ???  en minä tiiä  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun nauhotat frapsilla niin laita simun nopeudeksi "half speed" ja sitten nopeutat kaksinkertaiseksi moviemakerissa niin ei töki videossa.  :)

Kuinka tuo muuten tapahtuu tuo 2X nopeutus Windows(?) Movie Makerissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka tuo muuten tapahtuu tuo 2X nopeutus Windows(?) Movie Makerissa?

Täytyy olla Service Pack 2:sen mukana tullut movie maker. Leikkeen "efekteistä" valitaan "nopeuta kaksinkertaiseksi".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään