Guest akos

Oskarin Pajassa tapahtuu... [ai ATR]

118 viestiä aiheessa

Thanks! I'm trying to release 72-200 and 72-500 for Christmas, but i dont promise anything.

Oskari

If you release it for christmas it will be a nice christmas gift  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Oskari sulla lisää havainnollistavia kuvia? Tai siis kuvia joissa erottaisi lisää koneen muotoja? =) Tuosta näkee, että työ on laadukasta, niin katsoisi mielellään onnistunutta konetta lisääkin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Oskari sulla lisää havainnollistavia kuvia? Tai siis kuvia joissa erottaisi lisää koneen muotoja? =) Tuosta näkee, että työ on laadukasta, niin katsoisi mielellään onnistunutta konetta lisääkin  ;)

Ei nyt tällä erää, mutta kun olen saanut muutamat pikku bugit tuosta vielä korjattua ja kunhan joku tekeillä olevista maalauksista valmistuu, niin katsotaan sitten. :)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otin jo noin kuukausi sitten vapauden linkittää tämän ketjun muunmaalaisten keskustelupalstalle; kovasti tuntuvat tykkäävän Oskarin työn jäljestä! Ja hienohan tämä keisari uusine vaatteineen on! :)

http://www.alpha-india.net/forums/index.php?topic=3939.0

Näköjään joku guru heräsi Alpha Indian foorumeilla:

http://www.alpha-india.net/forums/index.php?topic=3939.msg36355#msg36355 http://www.alpha-india.net/forums/index.php?topic=3939.msg36702#msg36702

:laugh:

Miten tehdä helposta työstä monimutkainen... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Njoo, ja minä kun aluksi ajattelin, että 42-500 menee aivan täysin -400:sta ai-kone käytössä, kun ainoana erona on tosiaan vain siipien kärjet ja moottorien pieni muotoero. Samaten 72-210-sarjalaisen tilalla voitaisiin mielestäni ihan hyvin käyttää 200:sta. Mutta eipä kai sitten. :P

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Njoo, ja minä kun aluksi ajattelin, että 42-500 menee aivan täysin -400:sta ai-kone käytössä, kun ainoana erona on tosiaan vain siipien kärjet ja moottorien pieni muotoero. Samaten 72-210-sarjalaisen tilalla voitaisiin mielestäni ihan hyvin käyttää 200:sta. Mutta eipä kai sitten. :P

Oskari

Minä en edes näe noista kuvista muuta eroa kuin lapojen määrän... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten niitä kuvia. 8)

[ attachment removed / expired ]

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oskari

Ei noihin kaikkiin nysväyksiin kannata suhtautua kovin vakavasti. Muuten saa tehdä loputtomasti töitä :P

Tuokin kaveri on selvästi vain yksi näitä "maailman napoja" jotka tuntuvat tietävän kaiken ja sillä on pakko päteä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
kunhan joku tekeillä olevista maalauksista valmistuu, niin katsotaan sitten. :)

Oskari

Oletko "ulkoistanut" maalauksien tekemiset, vai oletko itse ahkeroinut painttien kanssa? Äkkiseltään katsottuna sekä AI-ATR42 että AI-ATR72 -kansioni sisältvät kumpikin yli 60 eri lentoyhtiötä ja maalausta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko "ulkoistanut" maalauksien tekemiset, vai oletko itse ahkeroinut painttien kanssa? Äkkiseltään katsottuna sekä AI-ATR42 että AI-ATR72 -kansioni sisältvät kumpikin yli 60 eri lentoyhtiötä ja maalausta. :)

Teen itse vain tehdasmaalaukset base packeja varten joka mallille ja niiden lisäksi pari muuta painttia. Loput jätän sitten muille.

-500:n Paintkitti alkaa olla pian valmis, joten jos kiinnostaa niin voin kyllä antaa tuon parillekin maalarille ennakkoon testattavaksi. :)

Samoin -200:n paintkitti on jo pitkällä.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teen itse vain tehdasmaalaukset base packeja varten joka mallille ja niiden lisäksi pari muuta painttia. Loput jätän sitten muille.

-500:n Paintkitti alkaa olla pian valmis, joten jos kiinnostaa niin voin kyllä antaa tuon parillekin maalarille ennakkoon testattavaksi. :)

Samoin -200:n paintkitti on jo pitkällä.

Oskari

Voishan tuota vilkaista.. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Looking forward to this model Oskari, it has a great future ! :thmbup:

Tom vd Horst

World-of-AI

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joopa joo, värkkäsinpä sitten ATR:lle uudet frameystävällisemmät ja mukavamman näköiset ohjaamon ikkunat. ;D

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä projektille kuuluupi?  :santa:

Oikein hyvää kuuluu. Eiköhän se sieltä pian tule.

Muutamia kuvia maalauksista joita olen Joulun ajan väsännyt: 8)

ATR 72-500 Binter Canarias

ATR 72-500 FireFly

ATR 72-500 Kingfisher Airlines

ATR 72-202 CSA Czech Airlines

ATR 72-201F Farnair Europe

Näiden lisäksi valmiina oli jo aimmin nähty Finncomm sekä tehdasmaalaukset 200:lle ja 500:lle.

Laitetaan nyt vielä yötekstuureistakin pari kuvastusta. :)

Ja lopuksi vielä polycountti -raportti.

ATR 72-500

LOD1: 2919,  LOD2: 2224,  LOD3: 951,  LOD4: 496,  LOD5: 146,  LOD6: 30

ATR 72-200

LOD1: 2887,  LOD2: 2192,  LOD3: 911,  LOD4: 488,  LOD5: 146,  LOD6: 30

Semmosta, hyvää alkanutta vuotta kaikille! :)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä se nyt kertoa. Meni Oskarin työ hukkaan. ;D

Onhan Binterillä toki vielä koneita vanhoissakin väreissä joten ei mennyt täysin hukkaan  :laugh:

- Miika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään