Guest akos

Oskarin Pajassa tapahtuu... [ai ATR]

118 viestiä aiheessa

Aha, no minä kyllä olen käsittänyt, että tuo "uudempi" maalaus on käytössä vain Navegacion y Servicios Aéreos Canarios (NAYSA) -yhtiölle liisatuissa koneissa? On kyllä tarkoitus tehdä myös se.

Oskari

Ellen väärin lukenu englannin kielisestä wikipediasta niin NAYSA kuuluu nykyään ainakin osittain Binterile..

- Miika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellen väärin lukenu englannin kielisestä wikipediasta niin NAYSA kuuluu nykyään ainakin osittain Binterile..

- Miika

Niin niin, mutta näyttäisi siltä, että tuolla maalauksella ovat vain NAYSA:n nimissä lentävät ATR:t. Yritän vaan sanoa, että tuskin tuo maalaukseni mikään vanha ja pian pois jäävä on - eihän sillä ole ikääkään kuin vasta pari vuotta. Tää on vanha: http://www.airliners.net/photo/Binter-Canarias/ATR-ATR-72-202/1418952/M/ :)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin niin, mutta näyttäisi siltä, että tuolla maalauksella ovat vain NAYSA:n nimissä lentävät ATR:t. Yritän vaan sanoa, että tuskin tuo maalaukseni mikään vanha ja pian pois jäävä on - eihän sillä ole ikääkään kuin vasta pari vuotta. Tää on vanha: http://www.airliners.net/photo/Binter-Canarias/ATR-ATR-72-202/1418952/M/ :)

Oskari

Nimen omaan  8) Ja ainakin tuo kone mikä tuossa mun aikasemmin lähettämässä linkissä on ollut ennen tuossa värityksessä mikä tuossa Oskarin lähettämässä linkissä on  ;)

- Miika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ATR 72-202 Cimber Air

[ attachment removed / expired ]

ATR 72-202 JAT Airways

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Those models look very nice, but I was just wondering if the ATR 72-212 is also going to be modelled here.

I asked at AIG about this model but no one even knew of the ATR 72-212 Variant

Here is a picture of the -212

The primary user is American Eagle (Executive Airlines INc.)

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6436755&nseq=7

http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6401732&nseq=14

Notice the longer spinners.

I hope to hear soon....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Those models look very nice, but I was just wondering if the ATR 72-212 is also going to be modelled here.

I asked at AIG about this model but no one even knew of the ATR 72-212 Variant

Firts I release these and then I might look at ATR 72-210 series. ;)

Vielä parit maalaukset:

ATR 72-500 Binter Canarias - NAYSA

ATR 72-202 Binter Canarias - NAYSA

ATR 72-500 Aer Arann

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko Oskari huomannut, että tuossa maalauksen ja sen palasten "liittämisessä" itse koneeseen on pieni heitto rungon saumakohdassa ainakin vasemmalla puolella? Eli siinä missä runko menee poikki paintkitissä. Kts. kuvat. Paintkitissä viivat on yhtä monen pikselin päässä kohdistuspisteistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ATR 72-500 American Eagle

ATR 72-202F Air Contractors (FedEx)

ATR 72-500 Jet Airways o/c

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A very nice model and very good paint! Looking forward to see it in Bangkok Airways and the release  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten olisi Base Packit Avsimissa. Paintteja ei vielä, mutta eiköhän niitäkin parin seuraavanan päivän aikana tuonne tipahtele. :)

osp_atr_72_200_base.zip

osp_atr_72_500_base.zip

Oskari

EDIT: Nyt on jo muutama painttikin. Löytyy hakusanalla osp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten olisi Base Packit Avsimissa. Paintteja ei vielä, mutta eiköhän niitäkin parin seuraavanan päivän aikana tuonne tipahtele. :)

osp_atr_72_200_base.zip

osp_atr_72_500_base.zip

Oskari

EDIT: Nyt on jo muutama painttikin. Löytyy hakusanalla osp.

Lisää tulee tänään, kunhan saan maalaukset paketoitua. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ongelmana ettei nää atraimet AI:na nouse ilmaan? Rullaavat radalle, mutta nousu jatkuu metsään. Lopulta kone katoaa jonkin ajan päästä. Missä vika?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaakohan koneille löytyä vielä lentosuunnitelmia...? Ei varmaan siksi lennä ettei koneet tiedä mihin lentää...?

Löytyy joo. Asensin kaikki niinkuin pitääkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaakohan koneille löytyä vielä lentosuunnitelmia...? Ei varmaan siksi lennä ettei koneet tiedä mihin lentää...?

:P Ei ne koneet edes ilmesty kentälle jos niillä ei ole plaaneja...

Mulla ongelmana ettei nää atraimet AI:na nouse ilmaan? Rullaavat radalle, mutta nousu jatkuu metsään. Lopulta kone katoaa jonkin ajan päästä. Missä vika?

Onko tuota sattunut enemmänkin vai olisiko kyse jostain simun omista kotkotuksista, niin kuin AI-koneiden laskeutuminen kilometritolkulla ennen kiitotietä? Minä en nimittäin tuollaiseen ole törmännyt.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään