Hannu Kuha

XML -> BGL, millä hoituu?

12 viestiä aiheessa

Elikkäs FSX plannerilla olen lähinnä jenkkien sotilaskentille parkkeja ja rullausteitä lisännyt. Tuo FSX Planner tallentaa tiedostot vain XML-muotoon, joten millä onnistuu muuttaa XML-filut simun (FSX) ymmärtämään .bgl-muotoon?

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs FSX plannerilla olen lähinnä jenkkien sotilaskentille parkkeja ja rullausteitä lisännyt. Tuo FSX Planner tallentaa tiedostot vain XML-muotoon, joten millä onnistuu muuttaa XML-filut simun (FSX) ymmärtämään .bgl-muotoon?

Deluxe-version mukavalla tulevalla SDK-ohjelmalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puusilmäni eivät nyt löydä tuolta yhtään lisäapua tähän. Valitan.  :(  :'(

Niin siis eikö sieltä linkkejä pitkin pääse imuroimaan SDK:t?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Menee aihe sen verran lähelle, että menköön...

Eli, ongelmaa erään paneelin gaugen kanssa. Koodi näyttää polttoaineen paunoissa ja nyt haluaisin kovasti

saada arvot kiloissa. Mitenkähän tuon koodin saa väännettyä muotoon kilot?

Koodista en oikein tajua mitään  :-[ rivit löytyy kyllä mutta mitähän sinne laittais?!?

Eilinen ilta meni ihan vaan kokeillessa mutta eihän siitä mitään valmista tullut. No, GW:n sain muutettua

kiloiksi mutta siihen se sitten jäi... Kyseessä on siis Ken Mitchelin A320 josta yritän fixata ECAM:a

omaan käyttöön. Hei, onks kellään... eiku ideoita.  :P

EDIT: No, joo. Vaikka ei koodi olisikaan hallussa niin matematiikalla pärjää  :)

Eli koodin perään kertoimeksi 0.45 niin aika lähellä ollaan  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen yrittänyt tehdä FSX Plannerilla kenttää, kun kenttää yrittää muuttaa FSX:lle sopivaan muotoon pitäisi olla tiedosto "BglComp.exe".

[ attachment removed / expired ]

Ilmeisesti tuolla ylempänä olevasta linkistä selviää useimmille mitä pitää tehdä mutta ei kaikille...

Olen ladannut tämän http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3138 mutta ei auttanut ongelmaan, mitä tuli jo ennen lataamistakin epäiltyä. Mikä ohjelma pitää siis ladata jotta muunnos onnistuisi?

Jostain olen ymmärtänyt että tämä tiedosto tulee FSX:n mukana?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo flight simulator X:n SDK löytyy siltä ekalta DVD:ltä, ja sitten accelerationin DVD:ltä löytyy siihen se accelerationin SDK. Niitä ei voi ladata internetistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo flight simulator X:n SDK löytyy siltä ekalta DVD:ltä, ja sitten accelerationin DVD:ltä löytyy siihen se accelerationin SDK. Niitä ei voi ladata internetistä.

Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Kyllä se nyt varmaan lähtee toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään