Guest Lentsikka99

Apua!Verkkolentämiskysymys ja onkelma!

43 viestiä aiheessa

Noniin.Olen siis jälleen kerran todennut ongelman.FSX ei nyt tällä hetkellä itselläni toimi.Ohjelma ei jätä minkään näköisiä virheilmoituksia tai muita sensellaisia.Eli siis kun yritän käynnistää ohjelman niin se lataa normaalisti mutta ei kuitenkaan avaa valikkoa.Se vain sammuu eikä avaa päävalikkoikkunaa.

No jaa.Sitten tuo toinen kysymys.Minä kun olen ilmailun aloittelija,niin tarvitsisin tietoa miten navigaattori avataan ja lentoreitit saisi näkyviin.

Olen sitä jo pitkään miettinyt ja joskus olen tainnut jollain koneella tämän navigaattorin löytää.Ihmetyttää silti miten se avataan ja miten sitä käytetään.

Vielä en VATSIM-verkkoon ole siirtynyt mutta ehkä sitten jossain kohtaa.

Odotan vastausta pitkään.Ei ole kiire

Terveisin,

Santeri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan kuuluisi ihan Yleiseen simulaattorikeskusteluun.

Mutta, ensinnäkin; Simulaattorin toimimattomuuteen auttaa lähes aina uudelleenasennus.

Toiseksi; ei ole yhtä maagista "navigaattoria". Jokaisessa koneessa on omansa. Defa koneiden GPSällä et pitkälle pötki verkossa,

tarvitset jonkun hyvin mallinnetun koneen verkkoon että homma on mielekästä.

Hyvin mallinnettuja koneita on useita, tässä muutama FSX yhteensopiva:

- Level-D Simulations - Boeing 767-300ER (maksullinen)

- PMDG - Boeing 747-400ER (maksullinen)

- PMDG - Boeing/McDonnel-Douglas MD-11 (maksullinen)

- iFly -  Boeing 747-400ER (ilmainen)

- Flight One - ATR 72-500 (maksullinen)

Airbusseista ei harmillisesti ole yhtään laadukasta mallinnusta vielä, mutta hyvää mallinnusta on tulossa ilmeisestikkin Airsimmeriltä ja Airliner-XPltä (kummatkin A32S).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja eipäs unohdeta nyt, että verkkolennon aloitukseen paras laite on joku hidas GA-kone.

Tuo nyt on aika henkilökohtainen juttu, paha mennä noin vaan sanomaan mikä on paras. Itselleni helpoimpia aina on ollu isommat ja nopeammat matkustajakoneet.

Jaa viesti