Niklas Kivinen

FFS Saab 340 Finnaviation

10 viestiä aiheessa

Tuossa kaivelin tiedostoistani esille jo lopettaneen Flightfactory simulations:n eli FFS:n  Saab 340 mallinnoksen ja tulipa mieleen että onko mahdollisesti jossain ja jollain tietoa

onko kyseiseen koneeseen tehty maalausta aikanaan toimineen Finnaviationin väreissä ? En itse ainakaan löytänyt että olisi...Avsim:stä löytyi kyllä ai saabille kyseinen maalaus.

Tuossa olisi tietysti jollekki taidokkaalle maalarille ihan kiva projekti...Itse tekisin ja maalaisin mutta ei hirveemmin ole tuohon taitoa...ainakaan vielä. Joten aivan vihjeeksi vain.  :thmbup:

Paintkit löytyy kyllä itselläni jos joku nyt vaikka sattui kiinnostumaan...heh  ;D. Niin ja siis mitä konetta / maalausta tarkoitin niin alla linkki kuvaan oikeasta koneesta.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=49880

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sinulta liikenee tuo paintkitti jakaa yhtä omaa projetkita varten, niin voisitko meilata sen minulle osoitteeseen mikael.tynkkynen@gmail.com.

Tuo Finnaviationin peräsim on senverran monimutkainen, että en aloittelijana rupea sitä tahkoamaan, mutta ehkäpä joskus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

n. puoli tuntia :)

[ attachment removed / expired ]

Sama psd:nä vähän isompana Photoshopin layereina (rasteroitu):

Finnaviation tail PSD

Saa vapaasti jatkojalostaa ja käyttää hyväksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa.. Nyt "joku" maalarimestari tekee tuosta kokonaisen paintin, niin saa meikäläinenkin vähän retroa? FFS saappi on hyvä tuotos, mutta yllättävän harvoin hehkuteltu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun Mikko oli tuon poron jo väsännyt niin aloin kokeilemaan miten sen saisi tuohon runkoon.

[ attachment removed / expired ]

Nopeastihan tuon piirtää, se ei ole ongelma. Ongelma on siinä ettei sitä pysty itse mitenkään testaamaan ja tekemään kunnolla loppuun kun ei ole tuota koneen mallinnusta. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos joku tuota nyt rupeaa värkkäilemään, niin tuo Finnaviationin logon fontti on Eras Ult BT. Näyttää olevan tosin vähän korkeussuunnassa litistetty. :)

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No haluaako joku kokeilla tuota mun aikaansaannosta olisko minkä näköinen simussa koneen rungossa ja kannattaako jatkaa? ;D

Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa vaikka YV

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Olisiko mahdollista saada tuon Finnaviation pyrstö (?) PSD:nä?

//Snowstorm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään