Guest kapteeni.kapanen

IVAO ongelmia.

235 viestiä aiheessa

Moro. Tarvitsisin apua yhden asian takia, Kun olen asentanu IVaP:in niin kun avaan MTL installerin niin painan siitä FULL INSTALLER (recommended) nii se sanoo näin ''Unable to find Flight Simulator - please check your IVAP installion'' kun menen siihe IVAP hommaan ja siellä on se Patch ruutu en voi kirjottaa siihen mitään  Undecided ja olen kokeillun asentaa IVAP:in FS2004 kansioon Ja kaikkea... Voisiko joku auttaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro. Tarvitsisin apua yhden asian takia, Kun olen asentanu IVaP:in niin kun avaan MTL installerin niin painan siitä FULL INSTALLER (recommended) nii se sanoo näin ''Unable to find Flight Simulator - please check your IVAP installion'' kun menen siihe IVAP hommaan ja siellä on se Patch ruutu en voi kirjottaa siihen mitään  Undecided ja olen kokeillun asentaa IVAP:in FS2004 kansioon Ja kaikkea... Voisiko joku auttaa?

Onko FS joku ripattu? Backup tai ware? Eli siis oletko asentanut simun siihen koneeseen vai vaan kopioinut kaikki tiedostot (kopioimatta rekisteriä)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt tuli tuaas uus ongelma  :'( kun kirjaudun IvAP:piin niin kirjotan kaikki oikein salasanat ja VID ja kaikki mahdolliset oikein niin kun painan Connect niin lukee että olisi väärä salasana / VID ja ne on kirjoitettu oikein... olen kokeillut eri servereitä ja portti koodi on oikein ja salasanassa tai ID:ssä ei ole välejä ja isot ja pienet kirjaimet on oikein. HMM mikäköhän siinä voisi olla ??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt tuli tuaas uus ongelma  :'( kun kirjaudun IvAP:piin niin kirjotan kaikki oikein salasanat ja VID ja kaikki mahdolliset oikein niin kun painan Connect niin lukee että olisi väärä salasana / VID ja ne on kirjoitettu oikein... olen kokeillut eri servereitä ja portti koodi on oikein ja salasanassa tai ID:ssä ei ole välejä ja isot ja pienet kirjaimet on oikein. HMM mikäköhän siinä voisi olla ??

IVAOon on 2 salasanaa. Website password (tjsp) ja joku toinen salasana. Olethan laittanut sen toisen salasanan etkä tuota Websiteä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IVAOon on 2 salasanaa. Website password (tjsp) ja joku toinen salasana. Olethan laittanut sen toisen salasanan etkä tuota Websiteä?

Sama ongelma täälläkin päässä.Onko muuten normaalia,että serverit on jotain AB1,UB tyyppisiä? Ennen taisi olla jotain IVANBE1...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama ongelma täälläkin päässä.Onko muuten normaalia,että serverit on jotain AB1,UB tyyppisiä? Ennen taisi olla jotain IVANBE1...

Serverit vaihtui kotvanen tovi sitten joten on normaalia.. IVAP:ssa on tänään ollut häikkää itsellänikin, joten kannattaa varmaan odotella hetkinen ennen suurempia kokeiluja :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jjep jep ja jos on muitakin IVAO ongelmia niin tänne vaan. Toivottavasti aina saadaan vastauksia :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaaha, tänää klo 13 en päässyt serverille syynä vanha IVAP sitte päivitin sen ja äsken kun kokeilin niin pääsin sisään mutta sitten tuli se että ohjelma on havainnut virheen jne siis ivapista eli mikäs mahtaa olla vika?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaaha, tänää klo 13 en päässyt serverille syynä vanha IVAP sitte päivitin sen ja äsken kun kokeilin niin pääsin sisään mutta sitten tuli se että ohjelma on havainnut virheen jne siis ivapista eli mikäs mahtaa olla vika?

kokeilepa ihan puhdasta asennusta uusiksi. vanha kokonaan pois ja uusi tilalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko katsonut tietoturva asetukset mm. Windowsin palomuurin. Sieltä kannattaa kattoo myös, ettei ole estetty. Myös jotkut virustorjunta ohjelmat saattavat estää. Kannattaa ne kattoo huolella ja laittaa salli. :thmbup:

Katso myös, ettet ole Ivaon asetuksissa ns.offline tilassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla hajosi näytönohjan, vaihdoin uuden ja kokeilin miten FSX toimisi ja hyvinhän se toimi molemmissa verkoissa. Sitten yritin päästä 2004:llä verkkoihin mutta kumpaankaan en päässyt. Asensin Teron esittämän korjausohjelman ja Watsim verkko lähti toimimaan mutta Ivao ilmoittaa kun asennan Ivap ohjelmaa, että Error during download ja Error daunloading MTL version information.

Mistähän moinen johtuisi?

Aiemmin toiminut monet vuodet. Poistin vanhan ohjelman mutta uutta ajaessa tuli em. Errorit.

Mauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla hajosi näytönohjan, vaihdoin uuden ja kokeilin miten FSX toimisi ja hyvinhän se toimi molemmissa verkoissa. Sitten yritin päästä 2004:llä verkkoihin mutta kumpaankaan en päässyt. Asensin Teron esittämän korjausohjelman ja Watsim verkko lähti toimimaan mutta Ivao ilmoittaa kun asennan Ivap ohjelmaa, että Error during download ja Error daunloading MTL version information.

Mistähän moinen johtuisi?

Aiemmin toiminut monet vuodet. Poistin vanhan ohjelman mutta uutta ajaessa tuli em. Errorit.

Mauri

Poista simulaattori ja asenna uudestaan simu+IVAO. Poista kaikki ivao tiedostot ja asenna kaikki uudestaan. Itselle se autto  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Juuso ja kiitos vinkistä. Minulla on asennettu paljon kenttiä ja maisemia niin ei oikein raaskis poistaa koko ohjelmaa kun joutuisi sitten kaikki asentamaan uudestaan.

Täytynee ajella Watsimin puolella ja katsoa mitä sitten tekisi jatkossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poista simulaattori ja asenna uudestaan simu+IVAO. Poista kaikki ivao tiedostot ja asenna kaikki uudestaan. Itselle se autto  :P

Tuskinpa tuota koko simulaattoria tarvitsee uudestaan asentaa. Eiköhän pelkkä Ivaon ohjelmien uudelleen asennus auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa tuota koko simulaattoria tarvitsee uudestaan asentaa. Eiköhän pelkkä Ivaon ohjelmien uudelleen asennus auta.

Itellä oli tuo sama ongelma ja poistin ja asensin uudelleen ivaon ja mtl niin se ei auttanut ;). Piti poistaa koko simu ja asentaa uudelleen niin sitten se autto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellänikin viime aikoina ollut probleemaa, Ivap ei sitten millään anna TAFeja  >:( Onko jollakulla jokin servu tiedossa, mikä ne antaisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellänikin viime aikoina ollut probleemaa, Ivap ei sitten millään anna TAFeja  >:( Onko jollakulla jokin servu tiedossa, mikä ne antaisi?

Jos siellä on sääserveri nurin niin se on nurin.. On tosiaan koko IvAp ollut viimeisen kuukauden todella onneton kapistus >:( Lähes joka lennolla jotain ongelmaa ja jos taivaalla on vähänkin enemmän liikennettä niin ongelmia tulee. Tänään viimeksi IvAp jätti yhteyteni päälle laskeutumisen jälkeen melkein kuudeksi tunniksi.

Mutta suottapa näistä täällä kotimaisella kielellä marisee. Pitänee vissiin lähetellä IVAO:n omalle foorumille postia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota, aika kovia tuulia tarjoilee ST. Martenille tällä hetkellä TNCM 101300Z 090125KT 9999 FEW018 SCT040 27/20 Q1017 IVAP ??? Tuskin pitänee faktaa jonen mistäkän saisi oikeat metarit?

EDIT: Kuulemma oikea hurrikaani on MAartenissa, taitanee mennä varakentälle tämä lento :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen tuli eteen ongelma, että Ivaossa ei muut koneet näkyneet. Ivap TCAS näytti koneet, mutta simussa ei näkynyt yhden yhtä konetta. Missähän mahdollisesti vika? Aiemmin koneet kyllä näkyivät. Olen tässä välissä asennellut WOAI paketteja, jotta vatsim -verkossa näkyisi oikeanlaisia koneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen tuli eteen ongelma, että Ivaossa ei muut koneet näkyneet. Ivap TCAS näytti koneet, mutta simussa ei näkynyt yhden yhtä konetta. Missähän mahdollisesti vika? Aiemmin koneet kyllä näkyivät. Olen tässä välissä asennellut WOAI paketteja, jotta vatsim -verkossa näkyisi oikeanlaisia koneita.

Moro!

Ei WOIA koneilla ole mitään tekoa IVAO:n ja Vatsim:n koneiden kanssa. Vaitsim:ssa SB:n koneet näkyvät ja Ivap:ssa MTL-koneet. Eli kun kytkeydyt jompaan kumpaan verkkoon niin normaalit AI koneet eivät näy. Eli lukaise ohjeita tarkemmin siellä kyllä neuvotaan.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuliko sinulle mitään varoitusta/virheilmoitusta yhdistettäessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään