Guest kapteeni.kapanen

IVAO ongelmia.

235 viestiä aiheessa

Moro!

Ei WOIA koneilla ole mitään tekoa IVAO:n ja Vatsim:n koneiden kanssa. Vaitsim:ssa SB:n koneet näkyvät ja Ivap:ssa MTL-koneet. Eli kun kytkeydyt jompaan kumpaan verkkoon niin normaalit AI koneet eivät näy. Eli lukaise ohjeita tarkemmin siellä kyllä neuvotaan.

jukka

Kyse onkin FSINN:stä, jolla on hieman tekemistä AI-koneiden kanssa. Tiedän kyllä, että SB ei liity AI koneisiin millään tavoin.

Ja tosiaan, mitään virheilmoituksia ei ole näkynyt verkkoon liityttäessä. Ivap asetuksistakin olen katsonut, että kaiken pitäisisi olla ok.

Nim. hämmentynyt

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli ongelma ratkesi kun asensi vaan Ivapin uudestaan :) Eli ilmeisesti kyse oli nyt joko fsx.cfg sorkkimisesta tahi AI -liikenteen lisäämisestä. Hyvää vloppua!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs mulla on ollu sellane ongelma että kun menee IVAO:ssa onlineen niin simu alkaa lagaamaan eli pätkimään hirveesti mutta sitten kun on ilmassa niin ei niinkään paljoo mutta heti kun on offline niin peli pyörii mahottoman hyvin. Mikä on syy ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on ongelma IvAe:n kanssa. Joka kerta kun avaan sen niin se heittää tällaisen virheilmoituksen.

[ attachment removed / expired ]

PS.Koitin asentaa ja suorittaa Vistan järjestelmävalvojana, mutta ei auta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä on ongelma IvAe:n kanssa. Joka kerta kun avaan sen niin se heittää tällaisen virheilmoituksen.

Poista ja asenna uudelleen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs mulla on ollu sellane ongelma että kun menee IVAO:ssa onlineen niin simu alkaa lagaamaan eli pätkimään hirveesti mutta sitten kun on ilmassa niin ei niinkään paljoo mutta heti kun on offline niin peli pyörii mahottoman hyvin. Mikä on syy  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla se Ivapin ikkuna auki? Itselläni kaikki ylimääräiset ikkunat, lukuunottamatta koneen panelin popuppeja, pudottavat frameja n. 5-10 ruutua. Siksi pidän Ivapin auki vain kun tarkistan lennonjohtotilanteen ja kirjoittelen tekstiviestejä unicommille. Sille saa tehtyä pikanappikomennon käynnistä-valikon kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla se Ivapin ikkuna auki? Itselläni kaikki ylimääräiset ikkunat, lukuunottamatta koneen panelin popuppeja, pudottavat frameja n. 5-10 ruutua. Siksi pidän Ivapin auki vain kun tarkistan lennonjohtotilanteen ja kirjoittelen tekstiviestejä unicommille. Sille saa tehtyä pikanappikomennon käynnistä-valikon kautta.

emmää usko että se auttaisisi mutta kokeillaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OT: Mutta mulla IVAO:ssa framet nouseeku ei oo niin paljo liikennettä mitä offline. ;D Vähä huono näyttis ilmeisesti...

ei oo huono näyttis ja tuo ikkunan sulkeminenkaa ei auttanut =) Squawk boxissa peli ei pätki yhtään. mun näyttis on Ati radeon HD3850 :D ja kellottaa voi ihan hyvin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei oo huono näyttis ja tuo ikkunan sulkeminenkaa ei auttanut =) Squawk boxissa peli ei pätki yhtään. mun näyttis on Ati radeon HD3850 :D ja kellottaa voi ihan hyvin

Mulla HD3650 ja aika surkeet framet yleensä. On ollut harkinnassa ostaa GeForce 9800GTX+ tai Ati Radeon HD4870.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se myrkyn lykkäs  :'(. Yritin avata IvAe:ta, mutta tuuppaa seuraavan textin: The software is not authorized on this network! Illansuussa vielä toimi ihan normaalisti. Taisi tulla tunnit täyteen tälle päivälle  :(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se myrkyn lykkäs  :'(. Yritin avata IvAe:ta, mutta tuuppaa seuraavan textin: The software is not authorized on this network! Illansuussa vielä toimi ihan normaalisti. Taisi tulla tunnit täyteen tälle päivälle  :(.

Joo mulla tuli tuo sama teksti nyt illalla. Aikasemmin toimi kans ihan hyvin. Oikeestaan kun olin ländänny Aydiniin (VFR WT 09 leg 13) ja simu oli kii, ja aloin simutuksen jälkee ekaa kertaa aukasee IvAe:ta, ni se sano ton saman tekstin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mulla tuli tuo sama teksti nyt illalla. Aikasemmin toimi kans ihan hyvin. Oikeestaan kun olin ländänny Aydiniin (VFR WT 09 leg 13) ja simu oli kii, ja aloin simutuksen jälkee ekaa kertaa aukasee IvAe:ta, ni se sano ton saman tekstin.

On ilmeisesti meillä kaikilla tuo sama ongelma  ;D, sillä tulin jo itsekkin selvittämään täältä mikä voisi olla syynä. Mulla alko toi ongelma joku vajaa tunti sitten... Lienee sitten oletettua laajempi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aattelin et tuo on mulla vaan joku tilapäinen ongelma ku IvAes on ollu ennekin ongelmaa (mm. ku Countries-välilehdeltä Suomen ja yrittää ettii lentäjiä, niin siinä tulee joku errori), niin aattelin, että turhaa tästä mitään kirjottaa, mulla joku väliaikanen errori, mutta tää onkin noin iso ongelma. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt taas aukesi IvAe ihan normaalisti. Ehdin jo säikähtää, että kotiverkko jysähti. Poika pelaa netissä jotain räiskintäpeliä ja ajattelin Al qaidan päässeen voitolle... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttäkää nyt herranen aika jotain muuta softaa! Sehän jo vie itsessään niin paljon resuresseja, että katoaa palitohosta paljon! Dolomynum on omien testien mukaan paras, koska siinä kartta miellyttää silmää, on kevyt ja siinä ei ole tuhia nappuloita tiellä, vaan kaikkia toimintoja käytetään hiiren ja näppäimistön avulla. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttäkää nyt herranen aika jotain muuta softaa! Sehän jo vie itsessään niin paljon resuresseja, että katoaa palitohosta paljon! Dolomynum on omien testien mukaan paras, koska siinä kartta miellyttää silmää, on kevyt ja siinä ei ole tuhia nappuloita tiellä, vaan kaikkia toimintoja käytetään hiiren ja näppäimistön avulla. :thmbup:

Kyllähän se mulla on ladattuna, mutta herjaa MSINEt.OCX ei oo kunnossa, ja files are missing  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän se mulla on ladattuna, mutta herjaa MSINEt.OCX ei oo kunnossa, ja files are missing  :-\

Ja tässähän se nähtii, että kun vähän manuaalia selailee ja järkeään (olin itsekkin yllättyny että multa löyty sellanen) käytti niin löytyhän siihen ratkaisut  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tässähän se nähtii, että kun vähän manuaalia selailee ja järkeään (olin itsekkin yllättyny että multa löyty sellanen) käytti niin löytyhän siihen ratkaisut  :thmbup:

Miten sait toimiin? Mulla sanoo samaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sait toimiin? Mulla sanoo samaa.

jos käytät pask... anteeks Vistaa  ;) niin suorita järjestelmän valvojana  :thmbup: Itelläni lähti toimii noin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään