Guest kapteeni.kapanen

IVAO ongelmia.

235 viestiä aiheessa

Koneella, jolla yrität ajaa tota on jo toi network interfacen portti käytössä.

Eli sulla on multiplayer simussa jo hostattuna tai joku muu ohjelma käyttää sitä. Tai sitten palomuuri jotenkin rajottaa porttien käyttöä kummiskin.

- Aki

Ei pitäisi olla mitään noista sun mainitsemista rajoittamassa..  :-\

Ongelmaa ei ole ennen ollut. Jos heitän noin lonkalta niin alkoi tämän ongelman jälkeen:

http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,88005.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna nyt vaan suosiolla simu uusiks... Ei kyllä pidemmän päälle tuu mitään, et yrität purkkailla jo noin rikkinäistä simua kasaan. :P

Nojaa, ei kyllä koko _simu_ ole rikki jos ivap ei toimi.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olethan asentanut IvApin sitte uusiks? Ihan eka asia, mitä kannattaa tehä. :P

Lue nyt jo noi mun vanhat viestit.............

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on sellanen ongelma, että re-installoisin simun, ja sen jälkeen IvAp:in. Nyt kun menee simuun ja avaan kyseisen ohjelman, sillä ei ole minkäännäköistä yhteyttä simuun. Se ei lataa säätä eikä ota transponderin lukuja. Muuten kyllä toimii.  :thmbdn:

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä mulla näy kyllä enään tuo FSUIPC tuolla simun yläkulmassa, jossa se on aina ennen näkynyt....  :thmbdn:

Voisiko joku auttaa?

Allu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kokeiles sitten ladata ja asentaa se FSUIPC:n uusin versio uudelleen, saattaa kummasti auttaa tilannetta.

Kokeiltu on. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, luulisi nyt että jos sen olet oikein asentanut niin se näkyy siellä valikossakin...

Täytyy varmaan koitaa jos FSX:n repair auttaa..

Allu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos sulla sitten ivapin asetukset esim. sään osalta kohdillaan? Ja onhan varmasti FSX:n FSUIPC ja IVAP? Jos on niin sit ainaki mulla loppuu osaaminen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos sulla sitten ivapin asetukset esim. sään osalta kohdillaan? Ja onhan varmasti FSX:n FSUIPC ja IVAP? Jos on niin sit ainaki mulla loppuu osaaminen  ;D

On.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy varmaan koitaa jos FSX:n repair auttaa..

Moi!

Et ole poistanut aikaisempia "roskia" kunnolla ja on todennäköisesti päällekkäisyyksiä! Poistapa FSX.CFG-tiedostosta kaikki rekisteröintitiedot tai mikäli et kovasti ole tweakannut niin koko .CFG (tekee itsensä uusiksi) ja asenna FSUIPC- ja IVAP uudelleen, luulisi toimivan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen ongelma FS9 IVAOlla. Olen koittanut asentaa uusiksi, ja MTL ja FSUIPC ovat molemmat ajantasalla. Mikä avuksi?

4374051.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla toimii jo.  :thmbup: Vertillä ei.  :thmbdn:

Ja Vertti tuohan pyytä tsekkaamaan DirectX asetuksia, ootko koittanu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Vertin ongelma on valitettavan yleinen FS9 + Vista kokoonpanolla. Netissä on joitakin ohjeita tuon reparoimiseen, mutta ne eivät tietääkseni toimi kaikilla. Tuohon ongelmaan kuitenkin on olemassa ratkaisu, koska mulla oli tuo samainen sillon kun aloitin IVAO:ssa ja sain sen korjattua jotenkin. Mä kun oon aika käsi näitten tietokoneitten kanssa, niin kokeilin kaikkea ja painelin vähän mitä sattuu että saisin tuon toimimaan ja sitten se alkoikin joku kaunispäivä pelittämään, mutta kun painelin vähän sitä sun tätä ja kun siitä on jo toistavuotta aikaa niin ei sitten kyllä mitään hajua että miten se loppujenlopuksi korjaantui.

Tsemppiä kuitenkin, tonkikaa nettiä, säätäkää kaikkea mikä vaan jotenkin voisi asiaan liittyä, h4xatkaa, "use the force jedi", joopåjoo, niin kyllä se siitä.

Vuopalan Jukka kun on säätänyt ton kanssa jo ikänsä ja järkensä, hän voisi olla hyvä kertomaan että mitä ei kannata enää kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minullakin oli ennen tuo sama ongelma, mutta se korjaantu kun vaihdoin Avastin AVG Antivirukeseen. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä toimii Norttonin kanssa ainakin mulla täysin ilman ongelmia. Mulla siis FSX + Vista + Norton. En kyllä enää muista pitikö sillon asentaessa Ivapia käydä erikseen norttonissa antamassa lupa sille vai alkoiko toimia ihan itsestään....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norton+ivao+vista+fs9 ei kyllä varmasti toimi, se on omakohtaisesti todettu ja ivaon foorumilla on kymmeniä sivuja aiheesta.

nimim. takaisin xp:hen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norton+ivao+vista+fs9 ei kyllä varmasti toimi, se on omakohtaisesti todettu ja ivaon foorumilla on kymmeniä sivuja aiheesta.

nimim. takaisin xp:hen.

Joo voi muuten olla että mullakin alkoi toimimaan sen takia kun vaihtui Norton pois, kos

Hannu: Tämä ongelma ei tietääkseni esiinny kuin FS9:n kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään