Guest Pinkkari

Ivao ongelma

5 viestiä aiheessa

Olen tässä pikkuhiljaa aloitellut tätä lentäjän uraani, mutta nyt ilmeni parilla viime lennolla seuraavanlainen ongelma. Kirjautuminen Ivaoon onnistuu ihan normaalisti ja koko lento toimii niinkuin pitääkin (tosin lennonjohtoa ei ollut paikalla). Äsken lensin kuopiosta helsinkiin ja perille päästyäni ilmeisesti joku Ivaon automaattivalvonta ilmoitti että olen vain seissyt paikoillani liian kauan ja kerääntyneet tunnit tältä päivältä on nollattu. Hyppäsin IvaEen katsomaan karttatilannetta ja siellähän minä sen mukaan jökötin vielä kuopiossa. Aiemmin on kyllä pelannut kun olen jo kokonaista 7 tuntia saanut kokemusta...  :) Onkohan tässä nyt joku ip-ongelma vai mistähän tällainen mahtaisi johtua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile toista serveriä?

Tuo automaatti estää ns. sandbaggining eli tuntien keräämisen tekemättä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulisin, että tämäkin juontaa juurensa IVAO:n servujen vaihtoon. Itselläni kävi viime viikonloppuna Heathrowlla samanlailla. Lähdin rullaamaan mutta ATC:n mukaan olin koko ajan putkella. Ei auttanut, vaikka kokeilin listan kaikki serverit läpi. Myöhemmin päivällä toimi normaalisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, ongelma selvisi ihan peiliin katsomalla. Poistin aiemmin SP2:n kokonaan, enkä muistanut koko asiaa. :-[ Uudelleenasennus auttoi ja heti alkoi pelaamaan. Ongelma oli siis omalla koneella yhteydessä FSX:n ja Ivapin välillä, ei verkossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, ongelma selvisi ihan peiliin katsomalla. Poistin aiemmin SP2:n kokonaan, enkä muistanut koko asiaa. :-[ Uudelleenasennus auttoi ja heti alkoi pelaamaan. Ongelma oli siis omalla koneella yhteydessä FSX:n ja Ivapin välillä, ei verkossa.

Noni, hieno homma :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään