Guest teve

Olen ääliö - ilmauluissa

14 viestiä aiheessa

OK, Teamspeakia en saa toimimaan, kun en tiedä oikeaa serverin osoitetta? Server address-kohtaan pitäisi laittaa jotakin, please mitä? oma id-osoite vai mitä? Voisi kuunnella mitä muut puhuvat.

Okey, päivitin tai oikeastaan kokosin itselleni uuden pöytäkoneen vain tätä "ilmailua" varten. Lyhyesti: Ostin vahingossa Microsoft Flight Simulator X Acceleration (myynnissä),

ja en saanut toimimaan kun vaatikin aluksi Flight Simulator X:n, niinpä ostin myös sen. Oon tälläinen tavallinen pässi, joka osaisi lentää, mutta ei uskalla onlineen, koska englanti on todella suppea.

Olen lukenut osan näistä "Lentäjän käsikirjasta" lävitse, osan ymmärrän, osaa en, olen siis aivan aloittelija näissä toiminoissa. Tekisi mieli lähteä koittamaan näitä koulutuksia mutta ei vielä uskalla

voisi olla niin ettei lennonjohtajan pinna ei kestäisi alituista kyselyä. Nostan hattua niille, jotka ovat mukana tässä toiminassa niiden artikkeiden pohjalta mitä olen lukenut nekin väsyy joka alituiseen tyhmiin kysymyksiin, toisaalta jos on uusia ihmisiä/ideoita syntyy myös uusia ajaettelutapoja. Hitto kun joku opastaisi oikeasti kuinka lennetään, vaihe vaiheelta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluat vain kuunnella mitä muut höpäjää, on helpointa tehdä se IvAella, jonka saa softdevin sivuilta (vasemmalta valikosta The Eye of IVAO). Asetuksiin (Settings -> General) laitetaan ensin oma ID ja salasana (salasana IVAN-verkkoon, ei "web password"!). Tämän jälkeen kartalta tai listoista valitaan lennonjohtopositio, jota halutaan kuunnella ja valitaan "Join channel" (kuva). Tämän jälkeen TeamSpeak käynnistyy automaattisesti ja yhdistää oikealle kanavalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ja eihän sitä mikään pakko ole lähteä lentämään jos vaikka yhdistäytyisit IvApin kautta verkkoon ja kuuntelisit siellä...  ;)