Guest ToniH22

FSX:n läpinäkyvistä tekstuureista

3 viestiä aiheessa

Moi, tuossa pähkäilen pienien yhteensopivuus ongelmien kanssa FSX:ssä, FS9 toimivien omien maisemien kanssa.

Eli kuinka saan tehtyä osasta tekstuuria läpinäkyvän? Enää se musta pohja sen näkymättömyyden luojana ei toimi tallennettaessa DXTBmp:llä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi, GMaxissa laita materiaalin ominaisuuksiin "Framebuffer blend" kohtaan seuraavat konffit niin toimii :P

 

Source blend: SrcAlpha

Destination Blend: InvSrcAlpha

 

Tekstuuritiedostossa alpha-kanava toimii samalla tavalla kuin aikaisemminkin, ainoastaan GMaxissa täytyy tuo asetus tehdä että toimii.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Moi, GMaxissa laita materiaalin ominaisuuksiin "Framebuffer blend" kohtaan seuraavat konffit niin toimii :P

 

Source blend: SrcAlpha

Destination Blend: InvSrcAlpha

 

Tekstuuritiedostossa alpha-kanava toimii samalla tavalla kuin aikaisemminkin, ainoastaan GMaxissa täytyy tuo asetus tehdä että toimii.

Moi, tuossa olen noita tehnyt Abacus Scenery Apprenticella, tekstuurit olen erilleen aina luonut ja nuo läpinäkyvyydet niihin. Abacuksen tuossa ohjelmassa en ole toistaiseksi muuta touhunnut kun tehnyt rakennuksien mallit vaan.

Onkos siinä DXTbmp:ssä (versio 4.00.95) sit joku kikka kolmonen millä sen saa ihan pelkästään tallentamalla se tekstuuritiedosto Extended 32bit-888 muotoon?

Kun ainakin FS9 kanssa se onnistui suoraan, mutta nytten FSX:ssä ne mustat levyt ei katoa vaan jää näkyviin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään