Mikko Maliniemi

Finnairin piilomainontaa Nokian puhelimissa?

14 viestiä aiheessa

Ostin tuossa Virpille synttärilahjaksi uuden puhelimen, Nokian 6230:n. Siinä sitten salaa selailin äkkiä puhelimen läpi ja yllätys oli melkoinen, kun löysin sieltä mukana tulleelta muistikortilta sen Finnairin poromainoksen videona. Rupesi ihan ärsyttämään. Eikö missään pääse eroon "suuresta ja mahtavasta"? Surkeeta! Ihan yhtä paljon ärsytti myös se Bemarin X3:n mainosvideo, mikä siellä myös oli  >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Finnairin poromainos videona, Bemarin X3:n mainosvideo  >:(

Eikös siellä ollut jazziakin?  Noh, nehän saa sieltä kyllä ihan helposti pois tilaa viemästä.  Eikä ne ei ole piilomainontaa, vaan ihan selkeätä mainontaa  ;)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös siellä ollut jazziakin?  Noh, nehän saa sieltä kyllä ihan helposti pois tilaa viemästä.  Eikä ne ei ole piilomainontaa, vaan ihan selkeätä mainontaa  ;)

Oli juu jotain musiikin tynkääkin. Onneksi ei sentään mitään fuusiokaaosta ;D

Antaa Virpin poistaa, jos niin parhaaksi katsoo. Jos olisi oma, niin olisi lähtenyt kävelemään sillä sekunnilla :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rupesi ihan ärsyttämään. Eikö missään pääse eroon "suuresta ja mahtavasta"? Surkeeta!

Niin.. ei se ole piilomainontaa.. ihan rehti Nokian ja Finnairin välinen sopimus  ;) Eikös Nokiakin ole aika "suuri ja mahtava"...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin.. ei se ole piilomainontaa.. ihan rehti Nokian ja Finnairin välinen sopimus  ;)

Varmaankin sellainen juu. Tai sitten pakkosyöttöä ;D

Eikös Nokiakin ole aika "suuri ja mahtava"...  ::)

Lähinnä viittasin sillä siihen "ylistysasenteeseen", mitä tällä forumilla aina näkee "ainoaa oikeaa" lentoyhtiötä kohtaan. Siis ihan puhtaasti kuittailua :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähinnä viittasin sillä siihen "ylistysasenteeseen", mitä tällä forumilla aina näkee "ainoaa oikeaa" lentoyhtiötä kohtaan. Siis ihan puhtaasti kuittailua :P

Minusta jotenkin kuitenkin tuntuu, että enemmän täällä vilisiee kommentteja joissa kuittaillaan foorumilla esiintyvästä ylistävästä asenteesta Finnairia kohtaan kuin niitä, joissa ylistetään asenteellisesti tai muutenkaan Finnairia. Voi tietenkin olla, että sisälukutaidossanikin on jotain vikaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan on ihan hyvä idea.  Jos puhelin osaa soittaa videota, niin mikäs siinä jos "tyhjän" muistikortin mukana tulee pari demoa.  Pääsee ainakin testaamaan heti, vaikka ovatkin mainoksia.  Raja mielestäni ylittyisi siinä, jos puhelin alkaisi mainostaa niitä kysymättä, tai jos niille olisi uhrattu lisärautaa.

Minusta jotenkin kuitenkin tuntuu, että enemmän täällä vilisiee kommentteja joissa kuittaillaan foorumilla esiintyvästä ylistävästä asenteesta Finnairia kohtaan kuin niitä, joissa ylistetään asenteellisesti tai muutenkaan Finnairia. Voi tietenkin olla, että sisälukutaidossanikin on jotain vikaa...

Samaa mieltä minäkin olen, mutta sain jo sekoitettua yhden threadin valituksilla, joten pitäisköhän avata ihan oma tappeluthreadi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä. Ja toinen aihe on B757. Joka paikassa näkee viestejä, kuinka herra tai rouva X on kyllästynyt B757:aa ylistäviin viesteihin, ja itse en edes muista, milloin olisin viimeksi lukenut mitään siihen viittaavaakaan... :P.

Itse olen Nokialla töissä, ja olen myös sitä mieltä, että Finnairin siivillä on turvallista ja mukavaa lentää. [pukee lieskapukua...] :).

Tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kännykässä tulisi mukana ilmailua, olisi sitten missä muodossa tahansa, en menisi valittamaan mistään "suuresta ja mahtavasta" vaan olisin vain hyvin tyytyväinen :). 6230i:n mukana tuli vain 6230i:n videomainos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni ei ole mitään erityissuhdetta Finskiin. Hyvä yhtiö, mutta niin on mm. SAS, BA, Air France, KLM, JAL, jne.

Pari kertaa olen kuitenkin saanut syliini tuota bullshittiä, että olisin kallellaan jotenkin tuonne Finskiin päin, kun olen jotain kommentoinut, minkä on voinut tulkita positiiviseksi.

Taannoin erehdyin kirjoittamaan, että olin jostain kuullut/lukenut, että B757 olisii monien lentäjien mielestä lentokäsialaltaan mainio ja pidetty kone. Siitä seurasi tietysti todella mukavaa vihjailua, mikä oli mielestäni aika hanurista, anteeksi vain.

Vinkkinä että ennen kuin lähdetään ampumaan alas mielipiteitä, joiden voi tulkita Finnairin ylistykseksi, jos näin haluaa, niin vilkaisu kirjoittajan profiiliin voi olla ehkä tarpeen, jos kirjoittajasta ei ole tullut vielä kokonaiskuvaa aikojen saatossa. Sieltä kun löytyy kirjoittajan viestihistoriaa mukavasti taaksepäin, josta voi vetää varmemmat mielikuvat.

Anteeksi vielä, mutta sapettaa vietävästi sellainen ja nyt oli pakko laittaa kommenttia, kun tilaisuus tuli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun 3660:n demovideona tuli mm. Coca-Colan mainosvideo, olisiko pitänyt suuttua ja palauttaa puhelin kun tykkään enemmän vissystä  ::)  No, kukin tavallaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran tässä kovasti on mainostettu että kuinka täällä on Finnairia ylistävä asenne niin etsippä nyt vaikkapa kuukauden ajalta monta postausta löydät jossa ylistetään Finnairia? Entä B757:aa? Ei taida oikeasti montaa löytyä. Sanoisin että tuo koko juttu on vaan lähtöisin siitä kun itse ei kiinnosta/pidä jostain ja sitten on pakko vaan vittuilla niille jotka ei oo samaa mieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään