Elias Lohilahti

Kysymyksiä liittyen maalausprojektiin

10 viestiä aiheessa

Millä ohjelmalla EPS-tiedosto kannattaisi avata? GIMP:llä olen muuten tekemässä tätä maalausta, mutta sillä en saanut EPS:ssää aukeamaan.

Latasin avsimista MD-83:sen FSX:lle. Nyt olen tekemässä sille Finnairin painttia. Saanko laittaa sen julkiseen jakoon, vai vain omaan käyttöön?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Latasin avsimista MD-83:sen FSX:lle. Nyt olen tekemässä sille Finnairin painttia. Saanko laittaa sen julkiseen jakoon, vai vain omaan käyttöön?

Jos teet paintin kokonaan itse, niin tottakai saat. Mutta jos otat osia jostain muusta paintista, muista kysyä lupa julkaisuun :) Netistä löytyviä logoja saa käyttää ja paintin julkaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos teet paintin kokonaan itse, niin tottakai saat. Mutta jos otat osia jostain muusta paintista, muista kysyä lupa julkaisuun :) Netistä löytyviä logoja saa käyttää ja paintin julkaista.

No maalaan Austral Airlinesin paintin "päälle". Käytän sitten renkaat, siivet ja lightmapit jotka on samanlaisia sitten alkuperäisestä. Saanko ilman lupaa?

Tarvittais tietoja millä tuo EPS aukeaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No maalaan Austral Airlinesin paintin "päälle". Käytän sitten renkaat, siivet ja lightmapit jotka on samanlaisia sitten alkuperäisestä. Saanko ilman lupaa?

Tarvitset alkuperäisen maalauksen tekijän luvan, jos jotain osia siitä maalauksesta jää sinun maalaukseesi. Eli varminta olisi lupa kysyä. Eri asia on, jos käytät maalausten tekoon tarkoitettua paint-kittiä (mikäli sellainen on kyseiseen koneeseen tarjolla).

EPS-formaatti on lyhenne sanoista Encapsulated PostScript, ja sitä ei käsittääkseni ole tarkoitettu muokattavaksi kuvatiedostoksi, vaan lähinnä liitettäväksi sellaisenaan painotuotteisiin. Jollain konvertterilla saattaisi saada muutetuksi tavalliseksi kuvatiedostoksi.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytäänpä sitten lupaa jos saan valmiiksi. Jos taas jää todella huonoksi, eiköhän vain itse saa käyttää ilman lupaakin.

EPS-logo aukesi Photoshop Elements 5:lla :thmbup:, kun sitä älysin vihdoin kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EPS-formaatti on lyhenne sanoista Encapsulated PostScript, ja sitä ei käsittääkseni ole tarkoitettu muokattavaksi kuvatiedostoksi, vaan lähinnä liitettäväksi sellaisenaan painotuotteisiin. Jollain konvertterilla saattaisi saada muutetuksi tavalliseksi kuvatiedostoksi.

Eikä sitä tarvitse edes konvertoida. Pääasia, että jollakin saa sen auki. Sitten copy/pastella maalaukseen. Tosin kyllä sitä EPSiä muokatakin voi, jos sikseen tulee... Elias, pistä googleen hakusanaksi vaikka jotain tyyliin "eps viewer" tjsp ja katso, mitä löydät. Eikö tällaiset pitäisi olla itsestäänselvyyksiä? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli pieni ongelma. Tuossa näkyy tuollainen raja. Siinä taitaa olla kahden eri tekstuurin raja. Ne ovat kuitenkin samanvärisiä. Epäilenpä, että syynä on joku Alphassa, mutta miten tuon saisi korjattua?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo oli eri. Sainkin sen korjattua, eli tallensin tuon toisen Alphan ja latasin sen tuohon toiseen. Katsotaan toimiiko.

Eikö kukaan tiedä tuota fonttia?

EDIT: Nyt pitäisi olla samansävyinen Alpha, mutta ei. Edelleen samanlainen ero noissa.

EDIT2: Tuossa vielä kuva tilanteesta. Kyllä raja on vielä, tosin pienenpänä, mutta erityisesti tuosta harmaasta alaosasta sen eron näkee.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään