Guest Henksu

Kiinnostusta tekemään FSD:n Seneca V:lle OH-PKO maalausta?

5 viestiä aiheessa

Ai tämmöistä? 

[ attachment removed / expired ]

Kiitos Mikko nallesta. Hyvää oli  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerpele! Mistä Mikko tommoinen?  :)

Joskus aikoinaan tein, mutta jäi julkaisematta. Oli muistaakseni sille ykkosversiolle tuosta koneesta. Valitettavasti mulla ei taida olla tuota maalausta enää, kuin paintkittinä, ja sekin jollakin ulkoisella levyllä tai CD:llä "tallessa"  :-\

Lähetinköhän minä ne filut joskus Hiltusen Tonille? Jos lähetin, ja ne vielä Tonilla olisivat tallessa, minun puolesta ne voi laittaa jakoon. Tai jos ei ole, niin voin sitten yrittää ne jostain löytää itse...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä löytynyt paintkittiä, mutta "valmiit" tekstuurit löytyi. Mitään toimivuutta en takaa, koska ovat tosiaan joskus aikoinaan sille ykkösversiolle tehty. Ja näyttävätpä olevan aika pitkälle muutenkin tehty värejä muuttamalla niistä yksistä FSD:n alkuperäisistä, eikä paintkittiä käyttäen...

Mutta tässä on. Kerro, kun olet saanut talteen, niin poistan jaosta...

http://mmniemi.aviation.fi/pko.zip

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paintti toimii 100% ver.2 kanssa, kohan vaan tekee erillisen uuden tekstuurikansion sinne Seneca V ver2 kansioon ja ekana koppasee ver.2 tekstuurit sinne uuteen kansioon, sitten purkaa tuosta paketista tekstuurit sinne kansioon edellisten päälle.

Tältä näyttää ver.2 FSX:ssä

PS: Kiitos Mikko paljon tuosta maalauksesta ja siitä edellisestä Cessna 337 tekstuurista.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään