Juhani Pelli

Miten asennan AFGC3FIN (caravelle) paketin...

6 viestiä aiheessa

Hih hei

Hurahdin tässä vanhoilla päivlläni tähän simuhommeliin, joten ihan hanskassa ei vielä ole, josta johtuen tarttisin apuja arvoisilta jäseniltä..

Imaizin ton yllämainitun caravellen ja tarkoitus olisi saada se istumaan FSX Cold Editioniin.

Paketti pläjähti työpöydälle, johon sen myös purin.

Ilmestyi kaksi kansiota, joissa toisessa mm. sovellus, pari jpg-tiedostoa, kaksi tekstitiesotoa yksi GIF- ja yksi DIZ-tiedosto.

Toisessa Effects-nimmiessä kansiossa on sitten joukko FIX-tiedostoja...

Yritin vajavaisella lontoolla tavata readme-tiedostoa, jossa käsittääkseni käsketään  purkamaan se tilapäiseen kansioon, jonka jälkeen installer huolehtii lopusta. Edelleen se kehottaa huolehtimaan, että purku tapahtuu ns. pääkansioon eikä Aircraft-kansioon...Ymmärsin, että pitäis mennä tohon Airplanes kansioon..???

No tein työtä käskettyä, ja sain aikaiseksi vain semmoisen haamun caravellesta...josta puuttu laskutelineistä pyörät ja väritys..ohjaamosta puhumattakaan...

Missähän menee mönkään..muussa kun lontoon taidoissa..

Kiitollisena neuvoista Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tämä AFG caravelle ole tehty FS2004 ?

Sinulla näyttää olevan FSX käytössä...  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Malli varsin toimii FSX:ssä ongelmitta.

Täytyypä testata itse tänään tuota jos toimii, olen aika monen FS9 koneen asentanut toimimaan FSX:ssä 100%.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Malli varsin toimii FSX:ssä ongelmitta.

Täytyypä testata itse tänään tuota jos toimii, olen aika monen FS9 koneen asentanut toimimaan FSX:ssä 100%.

Jos saat skulaamaan, niin kehtaatko opastaa vanahaa pökijötä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen, onko FSX service packit asennettu?

Joo on... käsittääkseni tämä  Acceleration -laajennuspaketti pitää sisällään molemmat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään